De verliezer moet...?

Ik heb een paar drankspelletjes gevonden die echt super leuk zijn, alleen wil ik de drank vervangen voor iets anders. Ik dacht eerst aan een bord met slagroom in het gezicht gooien, maar dat is toch iets te hahaha. Nu had ik ook bedacht om in plaats van de slagroom een post it op je gezicht te plakken, zodat aan het einde van het spel je hele gezicht onder de post-its zit. Maar dat vond ik eigenlijk een beetje lame, of is het wel leuk? En hebben jullie nog andere ideeën?

Om een idee te geven is dit een van de spelletjes die ik had gevonden:

Schrijf op papiertjes verschillende woorden en vouw ze op. De speler die aan de beurt is pakt een briefje en gooit de dobbelstenen zonder dat de rest van de spelers zien wat er gegooid wordt. Bij een even getal moet de speler met een van de woorden op het briefje een waargebeurd verhaal vertellen, bij een oneven getal en verzonnen verhaal met een van de woorden. De rest van de spelers moet raden of het verhaal waargebeurd of verzonnen is. Als de rest van de spelers het goed heeft, moet de vertellende speler een post-it op zijn gezicht plakken. De volgende is aan de beurt, zelfde verhaal.

upje