De verleiding van snoep en zoetigheid samen weerstaan!

Beste mede girlsceners,

Je ziet ier bij food&sport veel meiden die wat willen afvallen maar dan toch weer 1 snoepje nemen en dat er dan al snel weer 10 worden! Als je weer in de verleiding komt wat lekkers te eten post het hier op dit topic en vind steun bij je mede afvallers. HELP ELKAAR OM DOOR TE GAAN MET JE GEZONDE LEVEN HAHA

succees!

Grappige zin? xd. Maar oke, handig topic denk ik?

Ze kunnen dat dan toch ook gewoon in hetzelfde afvaltopic doen of niet?
Maar goed, wel handig ja?

Goed topic!
Tips:
-Ga fruit of groente (komkommer, wortel etc.) eten i.p.v. snoep & chips & andere vette hapjes, het is gezond én je hebt wat om lekker op te knagen :grin:
-Vraag je moeder of ze het opbergt of doe het in een kast met een sleutel
-Doe een balansdag als je een keer teveel snoep ofzo hebt gegeten, dat wil zeggen dat je één (of meerdere, dat is je eigen keus) dag heel gezond gaat doen om het een beetje in evenwicht te houden.
-Doe een beetje cornflakes in een schaaltje en ga dat eten. Het smaakt niet als chips, maar het is wel hetzelfde idee: je hebt even wat te knagen. En er zitten granen + heel weinig calorieën in!

Oke verder weet ik het even niet :stuck_out_tongue:

Oh, dat lukt me toch niet :’) Chips is veelste lekker.

En snoepjes. En koekjes. En alles wat lekker en eetbaar is… :frowning_face:

Haha ach :’) genoeg sporten en het is weer weg, hoor :’) Het is lekker :grinning_face_with_smiling_eyes:

ooh ik neem me zo vaak voor om af te vallen, ik ben wat te dik, ik ben best lang en een gewicht van rond de 65 kilo zou vrij weinig voor mij zijn maar dat wil ik toch graag bereiken. nu weeg ik 75 en ik wil er deze zomer alles aan doen om in iedergeval de komende maanden 5 kg af te vallen. Ik ben ook begonnen met touwtjespringen, dat is erg goed voor je conditie! en ik ga veel fruit eten haha!

AAABOEEHOEHOEHOEHOE!
Ik heb dat altijd gekund, maar toen kwam eens een vriendin logeren en die had een doos snoep gekocht, en toen heb ik daar steeds van gegeten, en nou heb ik zelf ook een doos en ik er veel te veel van :frowning_face:

Ik hoef niet af te vallen ofzo, maar het is zo slecht voor mijn tanden :confused:

haha dit lukt me nog geen dag

Zou me nooit lukken dit.

Ik leef nu al 2 dagen zonder snoep, maar dat komt ook door het afvallen haha. Ik vind het wel lekker enzo, maar ik heb er niet altijd zin in op één of andere manier. Zoals nu haha.

haha, zal me echt niet lukken & ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat ik snoep ;p (qua gewicht enzo)

Onzin dat je je op deze leeftijd druk maakt over je gewicht, geniet van je leven en eet lekker snoepjes en chips en weet ik veel :zipper_mouth_face:

Ik heb 2 jaar terug een jaar lang geen chocola gegeten. :ok_woman: Maar dan ook niets van chocola (geen hagelslag, repen, koekjes, vla, taart, pudding etc.) hoewel ik daarvoor behoorlijk verslaafd was.

Ik zou zeggen, probeer het ook eens! :stuck_out_tongue: Haha!

Voormij is fruit geen geschikt tussendoortje, want ik ben allergisch voor fruit. Als ik eenmaal chips wil dan eet ik vaak ook chips. Soms denk ik ik ga nu gezond leven, dan ga ik naar de AH en koop crackers, sultana’s etc. en yoghurt, dat houd ik een week vol en dan denk ik nu is het wel weer genoeg en dan snoepen maar! :slightly_smiling_face:

dubbel

:frowning_face:

Wow, hoe hou je dat vol? :stuck_out_tongue: respect haha

^Haha nou, het was een soort weddenschap, maar ik zag het ook echt als een uitdaging ik kwam zelf met het idee :stuck_out_tongue: In het begin was het best lastig, maar daarna, ach, gaat het ook wel :stuck_out_tongue: Alleen tsja, met Pasen die paaseitjes weerstaan en met Sinterklaas de chocoladeletters :stuck_out_tongue:… dat is even vervelend…

Leuk, goed topic!