Dag meiden, ik zit al best wel lang met een probleem en zou graag jullie advies willen hebben
Ik heb 1,5 jaar een vriend, we schelen 7 jaar wat best wel veel is, hier kan ook veel problemen aanliggen denk ik. Om het even heel droog te zeggen, mijn vriend is enorm laks en heeft een erg laag denk niveau, wat ik daarmee bedoel is hij weet heel veel dingen niet ,begrijpt heel veel dingen niet ect. (hij heeft basis gedaan) ik had hier in het begin helemaal geen problemen mee, want liefde is liefde, maar nu we langer hebben irriteer ik me er echt heel erg aan, ikzelf heb ook niet het hoogste gedaan (vmboTL) maar ik merk zeker wel verschil in ons denkvermogen en kennis van dingen.
Over het lakse, hij is al sinds het moment dat we een relatie hebben werkloos, hij heeft meerdere banen daar tussen gehad maar dat duurde niet langer dan 2 maanden voordat hij weer ‘ontslagen’ was of het paste niet bij hem. Of om de domste redenen gaat ie eerder naar huis of verslaapt ie zich erg vaak, hij heeft niet de motivatie lijkt het net. Dus ik vind het niet gek dat het bedrijf denkt wtf is dit, dit willen we niet ga jij maar lekker weg. Hij kan op dit moment heel moeilijk werk vinden dus heeft een uitkering, geen hoge uitkering, hij hoort mij nog een groot bedrag terug te betalen waar niks van komt. Ik moet zelf vaak boodschappen halen voor hem omdat ie anders gewoon niet kan eten (hij woont nog bij zijn moeder met zijn oudere broer, als ze moeder er niet is dan gebeurd er dus niks), af en toe boodschappen halen vind ik niet erg want ik ‘woon’ daar ook zowat maar dat ik telkens eten moet halen… ik voel me net een moeder dan een vriendin…
Deze zomer zouden we ook op vakantie gaan, ik heb me helemaal dood gewerkt met mijn horeca stage en zo hard gespaard, en dan op het laatste moment vertelde hij me dat we niet konden gaan omdat hij geen geld had, dit had me echt woest gemaakt en ik was ook intens verdrietig. Hij zegt ook constant ja over x jaar eigen huisje blablabla, maar ik vraag me oprecht af hoe hij dit gaat doen?
Sorry voor het lange verhaal maar ik zit er echt echt mee. Ik weet niet meer wat ik moet doen, heb vaak gedacht aan het uitmaken omdat ie zoooooo laks is en ik zie geen toekomst met hem.