de twijfelaar

Hoihoi,
Ik ben sinds januari aan het daten met een jongen. We zien elkaar ongeveer 1 keer in de week en meestal eten we samen en kijken we films tot laat in de nacht. Nu ben ik hem echt heel leuk gaan vinden en heb hem dit ook gezegd. Hij laat ook aan mij merken dat hij me leuk vind en heeft dit ook wel een aantal keer tegen me gezegd. Maar als we dan echt een hele leuke date hebben gehad en ik denk dat het nu wel een keer wat serieuzer kan gaan worden, doet hij de volgende date een beetje afstandelijk en zegt hij dat hij twijfelt of hij me wel zo leuk vind als dat ik hem vind. Dus heb ik besloten om hem niet meer te smsen om een date aftespreken, kijken of hij dit dan nog wel zou doen en dan zegt hij weer dat hij het zo leuk vind om me te zien en als we dan samen zijn wil hij ook echt aandacht van me enzo. Wat denken jullie moet ik hem te tijd geven tot hij uit zijn twijfels is of kan ik er gewoon beter gelijk mee stoppen?

Ik zou even afwachten, eigenlijk. Als het uit eindelijk alleen maar van jou kant komt, weet je wel hoe laat het is.

Misschien is hij niet het type voor relaties en is hij gewoon tevreden over hoe het nu is.

Hmmm. Ik vind het persoonlijk raar dat jullie na 4 maanden nog steeds aan het daten zijn. Aangezien jullie dates altijd erg leuk zijn en hij nog steeds twijfelt, denk ik zelfs dat hij geen relatie wil. Als ik jou was, zou ik hem eens vragen waarom er na 4 maanden nog geen schot in de zaak komt?

Ik vind het zelf niet raar dat er 4 maanden gedate word. Dit had ik zelf ook met mijn huidige vriend. Ik zou gewoon even afwachten of hij wat initiatief toont!