de tweelingbroer van je beste vriendin:S

deze verhalen hoor je meestal in films ofzo maar ik maak het dan weer echt mee :expressionless: . ik hoop écht dat jullie iets reageren hierop want ik zit er heel erg mee :frowning_face:. het is zo gegaan ;

ik kwam vaak bij mijn vriendin ( N ), ze woonde op een grote boerderij. haar broer ( F ) zag ik natuurlijk wel altijd achter de computer zitten maar verder niks. we kwamen af van de kermis in ons dorp waar F ook heen was geweest. na de kermis zouden we naar N gaan om daar in de tent te slapen. maar ik en een vriendin ( K ) moesten naar de wc. dus we liepen naar binnen, waar net F thuis kwam, ik moest wachten op K dus ging ik met F de keuken in. ik had mega honger en hij ook, Kom laten we is een boterham maken zei F. haha is goed. een minuut later had F mijn boterham met hagelslag klaaar. K was intussen ook aan tafel gaan zitten. maar omdat het 'naar de wc gaan ’ zolang duurde kwam N en H (nogeen andere vriendin/ tevens nicht van N/F) kijken. omdat er dus bijna geen stoelen overwaren waar ik op kon zitten, zei F ; kom maar bij mij op de stoel zitten hoor. ik ging daar natuurlijk zitten want F is kk lekker, wat niemand toen nog wist dat ik dat vond. H vroeg of die op de stoel van F mocht zitte maar dat mocht alleen ik. ik kwam bij F op de stoel zitten en ik pakte zijn mobiel uit zun zak, en hij bij mij. hij zette zijn nummer in mijn mobiel. en ik bij hem, maar ik kwam in zijn inbox, en ik kijk hem aan en hij zegt; jíj mag da kijke hoor. allemaal smsjes van meisjes en bij elk meisje had ie wel weer een verhaal. maar N en H wilde terug naar de tent en F wilde gaan slape.
de volgende x dat ik F zag was op N/F verjaardag. we kwamen met onze vriendenclub naar N verjaardag. F vrienden waren er ook allemaal. in het begin gingen N en F vrienden niet met elkaarom. maar toen we op hun kart gingen rijden gingen ik en kelly meee. daardoor kwamen we op de trampoline terecht om friet te eten samen met F vrienden. ik zat gezellig bij F. tot dat er een groep meiden kwamen voor de verjaardag voor F. ik baalde natuurlijk want ik was niet zo populair als die meiden :frowning_face:. wij gingen in de bijkamer zitten en hun buiten onder het afdak. het was kei gezellig met de meiden van onze vriendenclub, we hadden allemaal eeen biertje. tot dat er 4 jongens van F vrienden bij ons binnen kwamen zitten omdat die er niet veel aanvonden dat die meiden daar waren. een kwartier later zitten alleen die populaire meiden nog buiten en de vrienden van F inclusief F zaten bij ons. de moeder van N/F kwam binnen en zei dat we dan allemaal maar buiten moesten gaan zitten. dat deden we. ik en J (vriend F) deden proosten en dan op het glas slaan. het bierflesje ging kapot en overal lagen stukken glas. ik en K zijn weg gegaan om K te leren om met iemand achterop te fietsen. we hadden al wat gedronken, en er kwam een vrachtwagen aan. dus we vallen om in de berm en kunnen niet meer stoppen met lachen, we lopen terug en K komt erachter dat ze haar mobiel is verloren tijdens het fietsen. t was super donker. en iédereen zoeken, N vrienden, F vrienden, populaire meiden zoeken. F was ff weg en niemand wist waarheen. komt hij even later terug met een water pistool. hij pomt da ding op, pakt zun aansteker en spuit da ‘water’ over die aansteker, het bleek benzine te zijn dus kreeg je zo’n steekvlam! ik ging achter F staan omdat ik het maar eng vond. maar elke x dat hij da ding spoot ging dur vuur over die duim. en moest ik er een kusje op geven. toen de benzine op was, mobiel gevonden gingen we terug, F pakt mij op en wij renen over het gras terug. maar ik stond op blote voeten en er lag glas, F pakt mij op en die zet mij bij B (vriendin) op schoot maar da zat nie fijn en hij zei; kom maar bij mij zitten, ik heb de hele avond bij F op schoot gezeten. tot hij zei ; kom we gaan gitaar spelen binnen. we gingen naar binnen en hij pakt een elektische gitaar. van hem kreeg ik gewoon kippevel zó goed. hij doet in 1 x de gitaar bij mij om, gaat achter mij staan pakt mijn handen en zet ze allebei op de goede snaar en ik tikte ze aan. ik speelde het liedje en daarna gingen we nog bier halen en heb ik nog de hele avond bij F op schoot gezeten. F vrienden zaten bij onze vrienden en die populaire meiden zaten hélémaal alleen! toen ging ik naar huis.
ondertussen had ik F al lang nie meer gezien omdat ik het druk had met school, en ik had ook een vriend. toen de vakantie begon ging ik de 1e 2 weken op vakantie. de week dur naa was N op vakantie. dan kwam ze 1 dag thuis en ging ze wéér op vakantie. die ene dag dat ze hier was, was er midzomeravond in ons dorp. eerst indrinken en dan dur heen. het was super gezellig en ik was afgezet door een vriend van me. N en ik gingen de trap op, ik was behoorlijk goed weg. dus ik kwam kruipend de trap op. ik laat me vallen op die matras en daar blijf k liggen 5 min later komt F binnen. hij blijft bij de duuropening staan en ik vraag of F zun hand wil geven zodat ik andersom kan liggen, dat doet hij maar daarna was het toch niet goed meer dus draaide hij mij ook weer om. hiervan weet ik niks meer af want ik was al te ver weg.
de week erna maakte k het uit met mun vriend.
die week kwam N ook weer terug van vakantie en vanaf de dag dat ze in NL was benik bij haar geweest élke dag. de eerste nacht bleef ze plotseling slapen en we moesten haar spullen halen. haar vader en moeder waren net uit elkaar gegaan toen ze terug kwam van vakantie en het huis van haar moeder was stukken korter dan haar vader. we reden naar haar moeder om haar tas te pakken. N pakte haar tas en ik bleef bij F. we hadden het over élk meisje/jongen die populair was bij ons op school en daar hadden we dan wel wat over te zeggen :slightly_smiling_face:. N kwam beneden en we bleven maar praten. toen vroeg F of dat ik nog iets had met mijn ex. ik zei neee. ooo dan mag ik er nu alles over zeggen wat ik er eigelijk van vind. ik zoo jaa da mag nu XD. en hij begint allemaal onzin te vertelle. naa anderhalf uur praten gaan we weer naar ons huisXD. de dag ernaa hadden we beachvolley dagen. we hadden een team maar daar miste 1 persoon van dus dat team mocht niet mee doen. ik had gevraagt aan F of hij nie een team had. ons team bestond uit;
F (broer bestevriendin)
ik
N (beste vriendin)
G (vriend F, kende ik al lang)
M (vriend F)
we gingen daarheen met t shirts van ons pap omdat die een kroeg had. het volley was 1 groote onzin want niemand deed echt sireus maar het was geweldig om mee te maken. in F zun ogen deed ik alles goed met volley en N alles fout. maar tussen 2 wedstrijden in wilde we wat gaan eten bij F/N. ik zag 2 fietsen. F met G achterop en M. ik roep overstraat ; stop wacht ff en ik begin te sprinten en spring bij M achter op. N heeft het hele stuk moeten lopen naar hun huis vanaf beach. daar was ze nie heel blij mee. ik en F allemaal dinge verzinnen van onzin enzo en ondertussen friet en frikandel eten. N helemaal in de stress dat we niet optijd komen voor de wedstrijd dus wij weer gegaan. de wedstrijden waren afgelopen en we zouden eigleijk bij ons in de achtertuin gaan zwemmen, romy (een vriendin van ons) had ook een zwembad en daar gingen veel meiden die wij goed kende heen. dus wij naar romy. in da zwembad gedoken. en ik probeer F te soppen, dat ging natuurlijk niet want F is veelste sterk. hij pakt mij op en hij sopt mij, ik probeer iets te zeggen en hij sopt weer. natuurlijk lachen. maar we hadden geen van ons een handdoek bij -.-. behalve L, F had die handdoek en ik gevraagt of ik er nie bij mocht komen staan (A). dat mocht maar even later ging F weg om te schommelen en had ik de handdoek alleen. we hebben nog een tijdje binnen warme thee gedronken en daarna zijn we naar F/N huis gegaan om daar voor N andere kleren te pakken want die zou bij mij komen slapen. ik had F tshirt aan van de teamshirts en F had geen tshirt meer aan. iedereen ging dood van de koou!!! maar we gingen naar binnen en daar moesten we wachten op N. F zette de xbox aan en hij ging gutar hero doen. het liedje wat over de hele wereld nog maar 1 x is uitgespeeld speelt hij 4 x uit, zoo ontiegelijk goed is hij!!! daar krijg je gewoon echt kippevel van ! en ik natuurlijk WOOO F wa kan jij da nie normaal goed. en hij allemaal laten zien wat hij kon natuurlijk. we hebben nog 2 uur gitaar gespeeld toen ben ik en N gegaan. M/G/F bleven bij F slapen.

de dag dur naa was ook nog beach maar dan voor de volwassenen.
savonds was er een feestje natuurlijk enzo. en wij zaten eigelijk de hele tijd bij de vrienden van F. die avond gingen we op zo’n kinderspringkussen en wij lagen in z’on zijkant. en F komt eraan die begint kei hard te rennen tegen die kant en heel da sprinkussen kantelt. ik maaak een achteruitkoprol en ik belant op stoep/struik, F komt aanrenne en trekt mij weer omhoog. we gingen in zo’n kring zitten maar de kring moest helemaal groter worden gemaakt wilde F er ook nog bij passen. ik ; F kom maar gewoon bij mij op schoot zitten. dat deed hij en N was weg dus kon ik mun gang gaan. want N had het nooit goed gevonden dat haar broer bij mij op schoot zat. ik had mijn armen om hem heen en hij zijn handen op mijn handen. opeens staat hij op, pakt mijn hand en zegt ; kom! we gaan ergens heen! en hij sleurt mij mee. wij lopen achter een gebouw door naar het kinderopvang ding. we moesten eerst over een hek. F tilt mij op zodat ik er makkelijk overheen kon. F vertelde allemaal verhaaltjes en ik stond zo dicht als ik kon tegen F aan. hij had mijn zonnebril op zijn hoofdstaan. hij pakte mun zonnebril en zette die bij mij op mun hoofd. en hij bleef maar vertellen over toen hij klein was over hemzelf en N. ik keek hem aan, en hij kust mij! en nog een x en nog een x. ik was het gelukkigste meisje ter wereld!!! we gingen terug naar de rest want we waren alweer een uur weg XD. L (goede vriendin) kwam meteen naar mij toe rennen, heb je daarmee gekust? k zeg zoo; jaa :slightly_smiling_face:. OMG en wij beginnen allebij kéi hard te gillen. en ik loop terug. F was al gaan zitten en ik mocht weer op zijn schoot zitten. N had blijkbaar gevraagt toen ik weg was met F waar ik was. die mensen hebben toen gezegt dat ik met haar broer weg was. dat vond ze natuurlijk niet zo leuk.
de volgende dag was ik bij haar en heb ik ales vertelt. ze kon het een plaatsje geven. en ik was nogsteeds helemaal van de wereld af. ik kom de volgende dag bij hun thuis en F zegt nog geen Hoi meer. ik dacht huh hoe kan da nou. en sinds de dag van vandaag zegt hij niks meer tege mij! en geloof me ik gaa dur kapot aan.
die hele week;
x ik at níks meer
x ik sliep níet meer
x ik dronk nie meer
het enige wat ik kon is huile. ik was er zo kapot van. want ik vond hem zó leuk. en het voelde zó kut vanbinnen :’(. ik ben er nog steeds nie overheen, en het is anderhalve week geleden. ik hoop dat jullie iets kunnen zeggen zodat ik het los laat. want niemand kan mij van F afpraten :frowning_face:. help me Aljeblieft!!!

XXXXX van een meisje dat met de tweeling van haar beste vriendin kust en daarna niks meer tege haar zegt !!! :cry:

wat ee nverhaal

wat erg voor je! wel echt raar waarom hij zoiets doet. maar, je zegt dat je het zijn tweelingzus allemaal verteld hebt, misschien heeft zij tegen F gezegd dat hij niet meer met je om mag gaan ofzo(want ze vond het toch nooit echt leuk?)
iig veel sterkte!

Er zit wel een hoop overbodige informatie in zeg. Maar wel rot voor je, misschien moet je er eens met iemand over praten ofzo?

DUS het komt erop neer dat jij met de tweelingbroer van je beste vriendin hebt gezoend, en hij doet nu tegen jou alsof je lucht bent? daar had niet zo’n gigantisch verhaal omheen hoeven zitten hoor:P

verder ben ik het wel eens met KusxS. Misschien heeft je beste vriendin dingen over je verteld omdat zij niet wil dat je wat met hem krijgt ofzo? Ik zou er in ieder geval met beide, of een van beide over praten.

uhuu
ik denk dat dat het is dat die vriendin heeft verteld dat jij bijv. met iedereen zoent en dat soort dingen praat er anders met je vriendin over? die kent haar broer sowieso het beste
maarja ik weet het niet ik ken die jongen niet en je vriendin ken ik ook niet dus ik heb geen idee hoe hij is

sorry dat mijn verhaal zo lang is en met veel details. maar die details zijn erg belangrijk voor mij! erg bedankt dat jullie me toch helpen.

de herrineringen die erin staat is alles wat ik nog heb :frowning_face:

bedankt voor de reacties, dat waardeer ik heeel erg!

XXXX

praat jíj dan tegen hem ?

dat dacht ik dus ook…

wooow dat verhaal xD
sorry ik ben dom dat ik reageer want ik ga m niet lezen :$:$
succes

wou ik verveelde me ff niet meer zo verhaal je heb het iniedergeval al een beedje van je afgeschreve:P

ja je moet zelf tege hem beginne te prate

en je moet wete dat bijna elk meisje wel zoiets meemaakt helemaal gek op een jongen eerst doet die leuk en dan boem over
en daar kom je ook wel weer overheen

& heb je al met hem gepraat? en zegtie al wat tegen je? let me know

Dus als ik het goed begrijp heb jij de hele week gehuild omdat die jongen geen hoi tegen je zei uit zichzelf?
Kom op, hoe reageert hij als jij iets zegt tegen hem?
Pas dan kunnen we helpen hoor, wie zegt dat hij nu niet hetzelfde over jou denkt omdat jij geen hoi zei? ^^

Wauw!
Lang verhaal.
Maar anyway, praat !
Praat eens met je beste vriendin, misschien heeft zij gezegd dat ie jou niet meer mocht zien…
En praat ook met hem, dan weet je meteen hoe het zit.

Wauw wat een verhaal zeg.
Ik heb het helemaal gelezen.
Ik zou zeggen ga met je beste vriendin praten.
Of laat het heel even rusten en kijk het een paar dagen/een weekje aan, ik snap datdat heel moeilijk is en jeje kut voelt maar om nu emotioneel naar F te gaan/te gaan msnen of smsen etc. is ook geen goed plan denk ik…
Succes meid!

mischien heb je vriendin iets gezegt tegen hem over jou want ze vond het niet leuk…

mijn gedacht is dat het een dikke klootzak is :s
meisje binnen, opdracht voltooid, op naar de volgende
ik ken dat soort gasten goed genoeg
spreek hem er gewoon over aan, pak hem vast en zeg" ga je nog iets tegen mij zegge?"
anders kan je blijven gissen he…
sterkte

this ook een klootzak :frowning_face:

pakt een meisje, kijkt er niet meer naar om, en gaat naar de volgende. die nét iets populairder is dan degene ervoor.

hij kan íéder meisje krijgen, omdat hij zo verekte knap en populair is!:frowning:

bedankt voor reacties (L)