De trein nemen naar Antwerpen, Brussel, Gent, Luik????

Een vriendin en ik willen volgende week de trein nemen om te winkelen. Zelf wonen we in Amsterdam, maar we willen wel eens naar Belgie om te shoppen.

Antwerpen, Brussel, Gent of Luik???

Ik welke van deze steden zit een forever 21? New Look? :grinning:

In Antwerpen heb je deze beiden en in Brussel ook.
Ikzelf ben van België en ben uit Antwerpen (provincie), ik ben ookal in Brussel gaan winkelen. Antwerpen zelf vind ik heel fijn, Brussel ook, maar daar moet je van het station wel een tijdje gaan eer je bij de winkelstraat bent, dus daar is het zeker aangeraden om een plannetje te hebben :wink:
In Gent en Luik ben ik (nog) niet geweest :slight_smile:

Maar in Brussel en Antwerpen ben ik er zeker van dat er een forever 21 en new look is. In Antwerpen heb je ook de Urban Outfitters, een geweldige toffe winkel vind ik zelf persoonlijk! :slightly_smiling_face:

FOREVER21
Antwerpen Meir 42/46
2000 Antwerpen
Antwerp

Rue Neuve 15
1000 Brussels
Brussels

NEW LOOK
Liège
Address:2 Rue Joffre, Ilot St Michel

Liège
Address:7 Bd Raymond Poincarré

Bruxelles
Address:39-41/43 rue Neuve

Bruxelles
Address:Rue Grétry n°12

Bruxelles
Address:Westland Shopping Center, 433 Bd Sylvain Dupuislaan

Antwerpen
Address:Meir 13-15

Binnen 2 tellen gevonden op Google, zo moeilijk is het niet.

In Antwerpen & Brussel, dacht ik, heb je een Forever 21.
Een New Look weet ik niet in Brussel maar dat zal ook wel zeker.
In A’pen heb je zeker weten een New Look.

Ik zou gewoon naar Antwerpen gaan. (: En je hebt ook niet alleen winkels op de meir maar je hebt de Kammenstraat en nog andere straatjes waar je wat duurdere winkels hebt als Gucci enzo.

Bedankt!!

Antwerpen is wel het dichtbijst.(hoe zeg je dat? haha) En als je een dagkaart/studenten OV hebt kan je tot Roosendaal (Grens.) goedkoop of gratis. En vanaf daar is het met korting geloof ik nog maar 6 euro.

Ik ben zelf in Antwerpen geweest en vond 't echt heel erg leuk!

Ik zou zelf naar Antwerpen gaan als ik jou was. Antwerpen heeft ook een Forever21 en New Look en misschien een pak gemakkelijker doordat het een pak dichter bij Nederland ligt en ze hier gewoon Vlaams praten, in veel winkels in Brussel praten ze uiteraard Frans. De winkelstraten van Antwerpen zijn ook gewoon maar op 5 minuutjes wandelen van het station dus je bent er echt meteen.

Ben zelf alleen in Luik geweest en dat vond ik echt tegenvallen, geen een gezellige stad om rond te lopen/winkelen.

Zou Antwerpen doen!

Antwerpen vind ik het leukste/gezelligste, je hebt daar echt alle winkels die je nodig hebt. Gent vind ik de minst leuke stad om te gaan winkelen, maar dat is persoonlijk.

Antwerpen vind ik de leukste stad!

Ik zou ook écht naar Antwerpen gaan, héél veel leuke winkels, en hele gezellig stad.