De Top 2000 [2015 Editie]

Het cafe is super gezellig en het is wel handig om van te voren een kaartje te kopen.

Aah oke, dan ga ik het even in de gaten houden!

Gaat er hier nog iemand stemmen op Chop Suey van System of a down

Er staan altijd alleen maar nummers in die ik niet ken haha (":
Ik kwam er laatst ook pas achter wat bohimian rapsody (?) is en ik vond het echt tegenvallen, iedereen deed er altijd zo enthousiast over haha

Ik denk dat dat komt doordat de gemiddelde stemmer ongeveer een man van 55 is die van progrock houdt haha (niet dat ik dat erg vind, die muziek vind ik juist leuk)

Jaa leuk! Ik en m’n zus gaan stemmen op de Pokémon theme song, hoe geweldig zou het zijn als die erin komt :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik luister nu californication en het is een tof nummer maar om nou op 1 te staan? idk misschien verwacht ik te veel haha

Ik ga ook sowieso op de pokemon theme song stemmen. Verder weet ik het nog niet echt.

Most wonderful time of the year! Ik hou van de begintune!

Jaaaa leuk he, ik heb er nu al helemaal zin in. Ik ga ook zeker nog even stemmen. Ik stem in ieder geval elk jaar op mijn favoriete nummer ever, Estranged van Guns n’ Roses (jaja hence the nickname indeed) en sowieso bijna alles van hen. En ik ben het er eigenlijk altijd wel mee eens als Bohemian Rhapsody nummer een is, want het blijft een geniaal nummer. En Stairway to Heaven vind ik ook prchtig, net als Novemer Rain dat ook vaak hoog eindigt. Met The Eagles heb ik dan persoonlijk weer niks en Child in Time vind ik ook werkelijk het stomste nummer van Deep Puprle haha.

Lijkt mij als iedereen tzt ook hun lijstje plaatst als ze gestemd hebben? :grinning:

En ik vind het fucking awesome toen Slayer in de top 2000 kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha ik vroeg me gister nog af of die er instonden. Vast wel met Raining Blood dan

Ja als ze er weer in staan dit jaar, dan met dat nummer neem ik aan haha. Volgens mij stonden ze er vorig jaar wel weer in?

Ja, volgens mij ook!

Ik vind de meeste muziek in de top 50 ook een beetje tegenvallen. Een aantal goede nummers, maar ik kan toch betere nummers opnoemen van dezelfde artiesten of andere artiesten. Maar denk dat het ook komt omdat de algemene stemmer nou eenmaal niet echt leeftijdsgenoten zijn.

Mijn lijst zal hoogstwaarschijnlijk voor de helft bestaan uit Guns N’ Roses :’)

Oja hier wil ik ook op gaan stemmen! Ik kende het lied nooit maar door jou dus wel en het is zo’n gaaf nummer :grinning:

Missie volbracht hihi

Huh serieus? Niet dat iedereen alle ‘wat oudere’ muziek moet kennen hoor, ik ken zelf ook een hoop niet uit de top 2000. Maar Bohemian Rhapsody is echt wel een stukje muziekgeschiedenis, dus dit verbaast me een beetje eigenlijk :’)

Leuk! Ik heb al een tijdje in mijn hoofd zitten wat ik wil gaan stemmen, binnenkort maar even op papier zetten.

Ik hoop wel echt dat Bohemian Rhapsody weer op nummer 1 staat. Ik vind Hotel California echt geen leuk nummer om het jaar mee af te sluiten. Normaal stem ik nooit op BR maar dit jaar maar wel denk ik.