De Top 2000 [2015 Editie]

http://www.jeroenoosterveld.nl/wp-content/uploads/2011/11/Top2000_Header.jpg

Hoi hoi! :grinning:

Van 20 tot en met 27 november kunnen we weer stemmen voor de Radio 2 Top 2000 van 2015! Elk jaar is De Top 2000 een groot succes en ik weet dat een groot aantal gs’ers al maanden van te voren bezig zijn met het samenstellen van de lijstjes. Waaronder ik zelf :'D

Vorig jaar vond ik het ontzettend leuk om jullie lijstjes te lezen. Persoonlijk heb ik er best veel inpiratie uit kunnen halen want ja, het stemmen is elk jaar best wel lastig. Hebben jullie al een lijstje in gedachten? Zijn jullie überhaupt al aan het samenstellen? Ik ben erg benieuwd!

In het kort over de Top 2000
De Radio 2 Top 2000 wordt ook dit jaar weer uitgezonden tussen Kerst en Oud & Nieuw. We beginnen dit jaar vroeger dan normaal: op vrijdag 25 december om 09:00 uur. De Top 2000 wordt traditiegetrouw afgesloten op oudejaarsavond 31 december om 24:00 uur

Top 5 2014

1. Eagles - Hotel California
  2. Queen - Bohemian Rhapsody
  3. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
  4. Deep Purple - Child In Time
  5. Boudewijn de Groot - Avond

Jaaa, ik heb er echt zin in! Ik ben nog wel aan het bedenken waarop ik wil stemmen trouwens, al heb ik al een paar nummers in gedachten

ik vind het altijd hetzelfde
altijd dezelfde nummers. probeer het ook altijd te vermijden, net als sr

Jaaa leuk topic :slightly_smiling_face:

Ik kijk altijd zo naar de top2000 uit. Het is ook zo gezellig om die muziek in december gewoon de hele dag aan te hebben, terwijl ik normaal geen fan ben van de radio.

Gaan jullie ook naar het cafe ?

^ Ik niet maar ik kijk wel graag naar de uitzendingen :slightly_smiling_face:

Jaaa, goed dat ik dit topic tegenkom dan ga ik al beginnen met nadenken over mijn lijstje. Ben nog nooit in het café geweest misschien dat ik mijn vader dit jaar eens over ga halen.

Ik ga al super lang naar het cafe, ik ben zeg maar met de top 2000 opgegroeid.
Ik weet nog niet op welke nummers ik ga stemmen maar ik heb al wel wat in mijn hoofd:

Smells like teen spirit - Nirvana
Lithium - Nirvana
Bohemian Rhapsody - Queen
Chop Suey - System of a down
Child in time - Deep purple

Wat maakt het nou uit als ze één keer in het jaar dezelfde nummers draaien haha?

Haha ja precies en het zijn ook nog eens 2000 (!) nummers dus je hebt genoeg afwisseling :’)

Kunnen we wel op de Pokémon theme song stemmen zoals met dat evenement of zal het dan niet tellen omdat je niet mensen mag oproepen op een bepaald nummer te stemmen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Altijd als ik wil stemmen ben ik inspiratieloos en kan ik niet op de goede nummers komen :'D

pokemon theme zou dan wel weer leuk zijn

Ik vind dat er in de top2000 juist nummers staan die normaal niet zo snel op de radio gedraaid zouden worden :slightly_smiling_face:. Ik ga dit jaar misschien naar het top2000 cafe, al heb ik niet echt een idee hoe dat werkt

Daar denken 55.000 anderen ook zo over
(Redirecting...) :grinning_face_with_smiling_eyes: Dus ik ga hem wel bij mijn vrije keuze invullen haha.

Ik moet er nog even over nadenken, Volgens mij neem ik dit veel te serieus maar ja :’)

Ik vind dit ook altijd zoooo leuk :grinning:!

En mn broertje mag meewerken aan de website, zo gaaf. Hij heeft zelfs een geheimhoudingscontract moeten tekenen en mag ons niet vertellen wie er op 1 staat als dat bij hun bekend is.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb elk jaar best wel hetzelfde lijstje eigenlijk :'D
Dit jaar stem ik sowieso weer op:

Nena - 99 Luftballons
David Bowie & Queen - Under pressure

Ik vind het maken van een lijstje altijd zo moeilijk! In het begin heb ik nooit inspiratie, omdat de muziek die ik altijd echt veel luister niet in de lijst staat. Dan bedenk ik opeens een stuk of 10 nummers die ik er sowieso in wil hebben en uiteindelijk zit ik met iets van dertig nummers die er eigenlijk ook in moeten maar waar ik geen plaats meer voor heb :’)

Ik ga iig dit jaar wel op Bohemian Rhapsody stemmen. Deed ik anders nooit omdat ik dacht dat ie toch wel op 1 zou komen. Maar ik was vorig jaar best teleurgesteld toen het niet zo was XD