De toekomst.

Hoe ziet jouw toekomst er uit? Wil je kinderen en hoeveel? Wat is je beroep? Zeg het allemaal (:

Ik weet echt al precies wat ik wil xD
Ik wil een groot huis met een sére ( ik zou niet weten hoe je dat schrijft, maar zon glazen huis zegmaar in je tuin, aan je huis vast gebouwd ).
Een Land of RangeRover en dan een Dior zonnebril (a)
Een goede baan als psycholoog of manager, een man die rijk is, en minimaal 2 kinderen.
Mn laatse jaren wil ik in een strandhuis doorbrengen ergens in spanje ofzo.
Grote dromen dus (A) xD

Ik wil succesvol worden in wat ik ga doen. Het liefst een goedlopend stedenbouwkundige bedrijf. Mijn man is de ideale man, hij heeft een goede baan, is slim, knap en heeft een geweldige persoonlijkheid. Ik wil twee à drie kinderen later.
Voordat ik kinderen heb, wil ik graag in een herenhuis in de binnenstad van Utrecht wonen. Met een gezin woon ik liever in een Victoriaans huis met een grote tuin in bijvoorbeeld Haarlem zuid (die huizen daar zijn echt mooi).
Ik wil genoeg geld hebben om van de leven op een manier dat ik het lekker vind, dat is op vakantie gaan, kleding kopen, mooi huis, lekker eten kunnen kopen etc.
Verder zou een vakantiehuisje in midden/zuid Frankrijk ook wel nice zijn.
Tot slot wil ik nog een toekomst in een lekker klimaat qua gedrag, een omgeving waarin het veilig opgroeien en leven is en natuurlijk ook nog leuk.

Nu nog zien hoeveel ik hiervan waarmaak.

een gezin met 3 kindjes en als papa die ene leuke jongen met een groot huis en een goeie baan. :roll_eyes:

Ik wil later advocaat worden en een mooi huis hebben en 3 gezonde kinderen en een superknappeman. (:

Heb trouwens ook al een huis gevonden waar ik graag in zou wonen. Niet victoriaans, maar wel mooi :grinning:

http://www.funda.nl/koop/…161-prins-hendriklaan-28/

@futurefeeling… toepasselijke nick :stuck_out_tongue:

@topic… ik heb echt helemaal geen idee, echt niet.

Ik wil later visagiste/styliste worden.
En een man, maar niet trouwen.
En ik neem of 0, of gewoon 6 kinderen ofzo. Ik ken een gezin waar ze in totaal met z’n 9en zijn, nou dat is echt geweldig druk, maar gezellig daar. En niet 2 ofzo, dat vind ik stom ;p

Ik ga naar m’n vwo medicijnen studeren en plastisch chirurg (in het ziekenhuis) worden. Trouwen met de perfecte man, 2 kinderen. Rijk, gezond en gelukkig worden en sterven als ik heeel oud ben geworden.

Ik ga eerst nog 2 jaar middelbare school doen en dan hopelijk in een keer mn gymnasium diploma halen, daarna ga ik een combinatiestudie doen van Recht&Bedrijfswetenschappen.
Ik wil graag (1 of )2 kinderen:
Als het 1 kind is: Een meisje.
Als het 2 kinderen zijn (Jongen + meisje): Liefst een meisje dat ouder is dan het jongen. Ik denk dat ik eerst zelf een kind neem en dan kijk of het een jongen is of een meisje. Als het een meisje is: een jongetje die jonger is dan het meisje adopteren, als het een jongen is: een meisje dat ouder is dan het jongetje adopteren. ^^

Dat wil ik ook heel graag, en echt een grote tuin, want ik heb alleen een groot balkon thuis (woon in de stad) maar ik heb liever een tuin, lekker gras enzo.

Mijn droom is echt om naar Amerika te verhuizen en een goeie baan krijgen in de mode.
Maarja, grote dromen he, haha.
Ik wil wel een hele lieve man en 2 kinderen denk ik.
En een hond, zo’n grote leon berger :grinning:.

Nouja, mijn plannen voor school en opleidingen zijn gewoon, tl diploma halen, heel misschien daarna havo doen, opleiding doen; groothandel denk ik, en dan daarbij een opleiding styliste. maar dan moet ik waarschijnlijk hbo doen. dus misschien doe ik dat wel.

Nog veel te kiezen dus :slightly_smiling_face:.

Ik kan me er echt geen voorstelling van maken, ik zie wel hoe het loopt. Ik heb gemerkt dat alles toch anders loopt dan je denkt. Ik ben nu ook heel anders dan ik me 5 jaar geleden had voorgesteld en heb dingen meegemaakt (in negatieve en positieve zin) die ik nooit had verwacht.
Of ik kinderen wil weet ik nog niet. Wat voor huis ik wil, weet ik ook nog niet (vrijstaand, dat wel xD). Waar ik ga wonen, weet ik ook nog niet. Ik vind zoveel dingen leuk! (en niet leuk :stuck_out_tongue:). Eerst maar eens studeren en een man zoeken haha en dan zie ik wel hoe het verder gaat! (:
Wat ik in elk geval wel ga proberen is part time te werken en niet full-time. Ik vind het belangrijk om veel vrije tijd te hebben voor hobby’s. Ook ben ik van plan een boek te gaan schrijven (in die vrije tijd xD). Of meerdere boeken.
Ook lijkt het me leuk een kindje te adopteren, omdat ik graag een weeskind oid een goede toekomst wil geven! Maar dat weet ik ook niet niet hoor!

1 kindje, voor mee op reis :wink:
een meisje graag

en een hele leuke man

en het liefst
beroemd :wink:

Beroemde schrijver, model, zangeres (ik kan dan wel niet zingen.), actrice worden.

En ideale man, met 2 ideale kindjes die nooit ruzie maken en altijd lief zijn. (jongetje&meisje.)

En omdat ik beroemd ben, ben ik ook nog eens rijk. Rijk vanmezelf, en rijk van mijn man en zijn erfenis:P.

ik wil trouwens ook never niet vergeten worden na m’n dood. Een bijbel schrijven ofzo. :pensive:

Ik wil een veelzijdig creatief beroep.

Een huis met grote badkamer waar klimop in groeit.
Er moet ook een fotografie/film studio in zitten.

Met mijn vriend trouwen en max. 2 kinderen.

en niet te vergeten.
Ik wil niet vergeten worden. Ik wil het liefst iets op mijn naam hebben wat mensen onthouden… I want to do something good…

ik wil reizen& dan actrice worden in NY, en in een penthouse wonen

rond me dertigste wil ik 2/3 kinderen met een leuke man :angel:, en dan in een groot huis met grote tuin aan de kust gaan wonen

poeeh, ik wil naar new york verhuizen.
daar een bekend journalist worden, schrijven voor een modeblad ofzo.
een kast vol prachtige kleren en schoenen hebben.
een droomman vinden, en daarmee 2 kinderen krijgen?
en veel ECHTEE vrienden

Jonge, sommige mensen weten echt al precies wat ze willen, wat ik ergens naief vind, aangezien je echt hélemaal niet kan beslissen wat er gaat gebeuren. Hooguit over wat je je eerste jaar gaat studeren.
Anyway, IK ZOU GRAAG 2/3 kinderen hebben, een beroep wat ik graag doe en waarmee ik genoeg geld verdien en een lieve man.

uhm… ik wilt trouwen met cole sprouse xD
enn een goede actrice worden =)
en 2 kinderen een tweeling (aa’)
in een mooi huis in LA