De tijd raakt op :|

Hee!
Ik zit nu in de 3de, en een tijdje geleden kwamen er 3 mensen uit de 4de naar onze klas toe omdat ze achterlopen met school. Daar zit dus ook 1 jongen bij. En ik begin hem steeds leuker te vinden. Ik heb hem op msn en op hyves. Maar hij is bijna nooit op hyves, en op msn zegt hij bijna niks en hele korte zinnen enz. Maar dat doet ie bij iedereen. Op school heb ik heel af en toe een gesprek met hem. Maar dat is niks bijzonders eigenlijk. Bijv:
Ik had een foto in mn agenda van mij en mn hond en die lag open op tafel. Hij zat toevallig naast mij ^^ en zei: aaah. (keek naar die foto) Ik zeg: ja lief he. xD hij zegt: de ogen van je hond geven licht, haah. Ik: haha.
Dat was bijv. een gesprek van vandaag. Ik heb in totaal 3 x naast hem gezeten. Nu het probleem: ik ben heel verlegen, en durf niet gauw iets te zeggen omdat ik bang ben dat hij het niet grappig vind of niet reageert ofzo. Maar hij gaat dus over 1 MAAND AL weg waarschijnlijk uit onze klas. Omdat hij dan weer goedloopt. Dus help!
sorry voor het lange verhaal
xx

PS: toevallig heb ik ook zn nummer en hij ook die van mij. Want mijn vriendin en ik hadden onze nummers op een tafel op school geschreven(met potlood) en toen vroeg mijn vriendin aan hem: als jij deze nummers zou lezen zou je dan bellen? En toen zei hij: van wie zijn die nummers. Ik zo: deze is van mij en die van anouk. En toen had hij mij nummer toegevoegd :slightly_smiling_face: en ik die van hem ook.

Naja kijk, niet verlegen zijn!
Dat heb ik inmiddels ook geleerd!
Ik zal het even uitleggen:
Ik ben normaal altijd heel verlegen.
Ik had in de kerstvakantie een feest van me zus, 2 van haar vriendinnen en het zusje van een van die vriendinnen en daarvan een vriendin (moeilijk hea :wink:^^).
Naja toen hadden ik en mijn vriendinnen wel wat op zeg maar (gewoon klein beetje aangeschoten).
Maar ik was alsnog verlegen…
En toen had ik gedanst met een hele leuke jongen die me wilde zoenen, maar omdat ik zo verlegen was deed ik het niet. En nu spreek ik hem haast nooit meer.
Dus laat die kans nooit schieten, ga ervoor!
En Nee heb je, Ja kun je nog krijgen.
maar alsnog, als hij in de 4e zit, kan je toch alsnog in de pauze enz. met hem praten.
Dus er is heus tijd genoeg! Maar don’t be shy!

Probeer, als je met hem praat, er niet aan te denken dat je niet dom over mag komen ofzo!
verzin van te voren wat leuke dingen waar je het over kan hebben, en als jullie een gezellig gesprek krijgen zit je al goed :wink:
Inderdaad, zoals je zegt, je hebt nog maar een maand dus dit is je enige kans nog! Als jullie een paar keer gezellig hebben gepraat, kan je hem een smsje sturen… Wat heb je te verliezen? succes ermee!

bedankt :slightly_smiling_face: nog meer mensen? nog verhalen zodat ik minder verlegen word? xD

eigenlijk is alles al uitgelegd xd maar 1 ding wou ik nog zeggen:
als je iemand zó leuk vindt lijkt het bijna altijd of hij heel bot doet, maar misschien is hij ook wel heel verlegen,

bijv. mijn vriendin vindt ook een jongen leuk en als je het mij vraagt ziet hij haar ook wel staan; maar zij gaat er dan heel erg op letten of hij aardig doet tegen andere meisjes en hij is nu onderhand al op 6 meisjes verliefd (als ik haar moet geloven)

xoxo &Succes!

dankje :wink: je hebt volgens mij wel gelijk! haha

Haha ik heb wel een voorbeeldje uit mn eigen ervaring :wink:
In de 2e kende ik een jongen, M. , via een normale vriend, Y. uit mijn klas. Ik was niet heel erg bevriend met M. omdat ik hem nog niet zo lang kende, maar vond hem iig superaardig! Hij ging in de zomervakantie verhuizen, helaas…

Eigenlijk had ik het niet echt door dat ik hem heel leuk begon te vinden. Op een gegeven moment kwam ik daar dus achter, ongeveer 2 maanden voor de zomervakantie… Ik was ook best wel verlegen toen, maar toch vond ik M. echt helemaal geweldig en wilde niet dattie zou verhuizen! dus in die 2 maanden heb ik hem toegevoegd op msn, en in de pauzes klein beetje met hem gepraat, (vond het wel eng :stuck_out_tongue: ), maar uiteindelijk heb ik voorgesteld, om met M., Y., en mn beste vriendin naar de bios te gaan als soort ‘afscheidje’ voor hij ging verhuizen…
Hebben we dus gedaan en was heel leuk.

Maar weetje, omdat we toen elkaar beter hebben leren kennen, kwam ik erachter dat ik eigenlijk niet echt meer met hem wilde :stuck_out_tongue: Klinkt heel dom, maar het zou gewoon niet kloppen als wij iets samen hadden ofzo. Heb daarna nog heel lang contact met hem gehad via msn toen hij verhuisd was, en dus absoluut geen spijt ervan dat ik mn verlegenheid, om het zo maar te zeggen, overboord heb gegooid voor hem :wink:

Daarmee wil ik by the way niet zeggen dat ik nu niet verlegen meer ben :stuck_out_tongue: Haha

Geen dank n__n

Oh, en als je er achter bent gekomen of hij je leuk vindt:
Ja → vier feest :’]
Nee → koop veel choc maar ga niet dood (xD), ik vind ook een jongen leuk maar die heeft al een vriendin ._. ik ben nu dus heeeeel druk bezig met naar andere jongens kijken om hem uit mn hoofd te zetten maar dat lukt nog niet helemaal …

dat probleem had ik ook! maar een soort van vriendin van hem(gewone vriendin) die weet het dus. ze vroeg zo: zou ik iets voor je regelen? wat vind je dat ik moet zeggen? ik weet het niet. want als hij me nou niet leuk vind? :expressionless:
xx

iemand?

Ik zou het niet door iemand anders laten regelen, wie weet wat dat meisje dan zegt tegen hem?! Tenzij dat je echt niet zelf durft en die vriendin vertrouwd. Ik zou gewoon gesprekjes met hem aanknopen & dan eens zeggen van oh ik wil die dag iets gaan doen maar weet niet wat, heb jij mss een leuk idee? subtiel! =D succes!

dankjee :slightly_smiling_face: