Bonjourrr!
Ik heb afgelopen mei eindexamen gedaan en volgende week krijg ik te horen of ik geslaagd ben of niet. Dat is allemaal heel fijn, zeker met die geweldig lange zomervakantie voor de boeg.
Echter, ik heb nog altijd geen opleiding gevonden. Het is niet zo dat ik er geen tijd en moeite in heb gestoken. Ik ben naar heel veel Open dagen geweest en ik heb gesprekken gehad met de decaan, maar ook zij kon me niet echt op weg helpen. De tijd begint te dringen en ik begin om eerlijk te zijn nogal wanhopig te worden. Iedereen om mij heen weet het al en als mensen me vragen of ik al een opleiding heb krijg ik zowaar hartkloppingen. Kortom; ik begin nogal te stressen over die keuze.
Ik vroeg me af of jullie me op weg kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een Universitaire opleiding of misschien HBO (zelfs daar ben ik nog niet over uit, want ik weet niet wat bij me zal passen). Ik heb dus VWO gedaan met een C&M profiel. Ik heb de vakken Frans, Duits, Spaans, Maatschappijwetenschappen, Wiskunde A, Nederlands, Engels en Geschiedenis gevolgd.
Ik weet eigenlijk vooral wat ik NIET wil doen; technische/biologische/economische richting. Simpelweg omdat ik dat niet kan. Het spijt me dat dit hele zeurverhaal lang is geworden en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.