De test

Hey dames,

Misschien hebben jullie het l gelezen maar laatst had k dus met me vriend dt hij met zn vinger in me ging nadat k hem had afgetrokken
er zat wel 10 min tussenijd in maar alsnog wil ik het testen

omdat k onregelmatig ongesteld word ben ik best aant twijfelen…wanneer ik moet testen
officieel zou ik vandaag ongsteld kunnen zijn maar uiterlijk tot 10 maart ,want soms ben ik 3/4dagen nadat ik denk dat het zou meten gebeuren…
De meeste keren is het wel gewoon op de 21se dag (dagen van ongesteldheid 6 ,erbij geteld …dus vandaag)

Nu twijfel ik echt wat ik het beste kan doen , de MAP halen lijkt me wel overdreven voor een vinger… terwijl er geen geslachtsgemeenschap is geweest
dus wat is het beste wat ik kan doen?

Are you kidding me?! :dry:
GEEN geslachtsgemeenschap! Je kunt niet zwanger worden van een vinger lieve schat!

“Tikkie jij bent m!” BAM! ZWANGER!

Ik irriteer me zo aan meisjes die al seksueel actief zijn terwijl ze er 0000000000 over weten

Ja sorry dat ik zo dom overkom
Maar wellicht zat er wat op zn vinger
en is het in me gekomen…dan weet ik ech tniet wat ik moet doen
Sorryy

Ik snap niet dat je seksuele handelingen verricht als je (bijna) niets weet over seks en bescherming. Ga aan de pil zou ik zeggen en lees je in over waar je wel en niet zwanger van raakt.:wink:

Om zwanger te worden zijn er 15 000 zaadcellen nodig (Uiteraard komt er maar eentje in de eicel, maar die anderen moeten helpen zodat die ene daar geraakt.) Spermacellen moeten ten eerste in topconditie zijn, en ten tweede met een hoog genoege snelheid geschoten worden. Als een spermacel wordt vrijgesteld aan lucht, gaat hij dood. Hoeveel te kleiner de hoeveelheid, zoveel te sneller gaat het kwakje dood. Een beetje op de vinger (Wat je zelfs niet zeker weet, dus het moet wel heel weinig zijn) is na 5 min. dood.

Met andere woorden: Je kan niet zwanger zijn, haal dat uit je hoofd en doe alsjeblieft nooit meer iets tot je je ingelezen hebt.

Oke heel erg bedankt voor je uitleg
En voorvocht bijvoorbeeld? dat kan dus ook niet? hij kwam ongeveer 4cm in
ja stom gezegd
maar ging er alleen in en t ging best moeilijk dus verder geen bewegingen
gwn in en uit

Jezus jij kan overdrijven. Er zijn al tientallen mensen geweest die hebben gezegd dat er niks aan de hand is en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Waarom vraag je advies als je er toch niet naar luistert?

En als je nergens iets van af weet, dat blijkt, hou dan de volgende keer gewoon je broek aan.

:pensive:’ 4 cm? Je weet wel dat je baarmoeder verder weg zit dan 4 cm, dat er een langer stuk overbrugd moet worden dan 4 cm?

Begin a.u.b. niet aan seks als je niet weet wat het inhoudt.

Ik zou eerst eens even kijken of je je informatieachterstand in kunt halen want als je seks wilt hebben is het wel raadzaam dat je enig idee hebt van waar je mee bezig bent.

Bezint eer ge begint. :’)

angsst dat is het

Stel dat ik toch voor de gein die test ga doen
omdat ik hem nu toch al heb

zou hij betrouwbaar zijn? deze week is het gebeurt en ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden…
zo snel zwanger zijn kan toch ook niet afleesbaar zijn?

en de MAP halen moet dan binnen een dag, anders zou ik te laat zijn…maar juist omdat het onbetrouwbaar is kan het toch niet?

JE BENT NIET ZWANGER. Het heeft geen zin om de test te doen want je kunt niet zwanger worden zonder geslachtgemeenschap.

Zucht.

je bent niet zwanger maar als het jouw geruststelt om die test te doen dan doe je die tog

Ja tuurllijk
ik kan het wel doen maar vraag me af of hij dan wel betrouwbaar is snap je…omdat het 2 dagen geleden is gebeurt

:bowing_man:

Test kun je altijd doen om je een gerust gevoel te geven. Maar met de MAP zou ik écht niet beginnen voor zoiets. De MAP haalt echt heel je systeem overhoop, en is niet zo gezond om in te nemen. Als je die elke keer gaat nemen, wanneer er absoluut 0% kans is dat je zwanger bent, zouden er wel ergere dingen kunnen gebeuren… +Elke keer dat je de MAP neemt, wordt hij iets minder betrouwbaar, houdt hem dus maar achter de hand voor de echt noodzakelijke gevallen.

Zonde van die test. Je bent zowieso niet zwanger.

:cold_sweat:

oke, nou bedankt in ieder geval
Maak me een klein beetje zorge waarom ik niet ongesteld ben geworden

hopelijk komt dat nog