De tekst staat rechts

Hoi iedereen!

Ik heb gezocht of dit topic al bestond, maar ik heb niets gevonden. Dit komt mede doordat ik (vreemd genoeg) echt duizelig ervan wordt dat de tekst rechts staat.

Bij mij staat op het forum alle tekst aan de rechterkant, dit gaat ook niet terug naar de linkerkant. Ik weet niet of ik iets gedaan kan hebben waardoor dit is en of ik het kan veranderen, maar dat lijkt me erg sterk.

Is dit probleem bekend en hebben anderen ook dit probleem?

Kun je niet een printscreen maken van hoe het eruit ziet, want ik kan het me nu niet zo goed voorstellen. Zo kunnen we je denk ik makkelijker helpen.

Ik heb hem al een paar keer gerefreshed, maar dat werkt niet.
En om een of andere reden lukt het niet om een afbeelding hier te plaatsen, is daar dan nog een speciale knop voor ofzo (ik voel me ff dom nu xD)

Ik heb hetzelfde probleem, ook na refreshen blijft het continu rechts uitgelijnd.
Het leest heel vermoeiend, en waarschijnlijk omdat we links gewend zijn wordt het bijna misselijkmakend.

Ja precies! Dat heb ik ook! Ik word er echt duizelig van…

Had ik van de week ook last van!
Het is nu gelukkig weer weg (bij mij)

probeer een andere browser

Ik heb er ook regelmatig last van de laatste dagen! Maar niet enkel op girlscene, ik heb het op facebook ook al gehad dacht ik. Of misschien toch niet? Even verward.

Leest in elk geval heeel erg irritant!

Ik heb er ook last van en ik kan er echt niet lang op kijken, mijn hoofd raakt er behoorlijk van in de war als ik het toch blijf proberen.

Ik heb er helaas ook last van, het is behoorlijk irritant.

Ik heb er ook last van, behoorlijk vervelend lezen.
Wordt er helemaal naar van!

Ja bij mij ook al een paar dagen, super irritant!

Dat ziet er raar uit. Ik heb nergens last van in ieder geval. Welke browser gebruiken jullie?

ik gebruik internet explorer

Ik ook
en nu heb ik nergens last van… gelukkig

De ene keer is het een popup, de andere keer staat de tekst recht, verschrikkelijk irritant. Meer mensen die IE gebruiken? Of ligt het niet aan de browser?

google chrome?

Ja ik heb er echt regelmatig last van…

Ik gebruik Google Chrome en heb nergens last van.