Vertel hier de stomste mop die je ooit gehoord hebt
ik heb er ook 1tje: er lag een vis op straat en hij zei: ik kan niet ademen! [OMG]
Vertel hier de stomste mop die je ooit gehoord hebt
ik heb er ook 1tje: er lag een vis op straat en hij zei: ik kan niet ademen! [OMG]
Komt een pinguin bij de bakker, vraagt de bakker: wil je wit of bruin brood? Zegt de pinguin: Maakt niet uit, ik ben toch met de scooter
Een tomaat en een komkommer liggen in de supermarkt, zegt de komkommer tegen de tomaat: vind je het ook zo stom om komkommer te zijn? Zegt de tomaat: Nee! Want ik ben een tomaat ¬¬
Mijn vriendin lach helemaal dubbel, toen ze die mop aan mij vertelde
Er waren eens drie mensen: IEMAND, IEDEREEN en NIEMAND.
Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld.
IEDEREEN werd gevraagd dit te doen.
IEDEREEN dacht echter dat IEMAND het wel zou doen.
En hoewel IEDEREEN het kon, deed NIEMAND het.
Hierdoor werd IEMAND boos, omdat het de taak was van IEDEREEN, en nu had NIEMAND het gedaan.
IEDEREEN dacht dat IEMAND het had kunnen doen, maar NIEMAND had zich gerealiseerd dat niet IEDEREEN het wilde doen.
Aan het eind beschuldigde IEDEREEN IEMAND omdat NIEMAND deed wat IEDEREEN had kunnen doen.
Is niet echt een mop maar wel vet grappig XD
Twee oenen liggen op het strand. Zegt de 1: Lekker windje he? Zegt de ander: Ja zal ik er nog één laten?
Sjees IQ nul ofzo…
het is groen en het plakt: een groene stikker
wat is sinterklaas met een antenne op zijn hoofd: 20 cm langer
heb ze van een ander forum gejat
Haha, hoe droog
Wat is het verschil tussen een appel een een peer…
Een appel kan je eten en een peer wel
Hahah ik weet het… het slaat nergens op… en nog een… (van me zusje)
Het groene huis staat links en het gele huis rechts…
Waar staat het witte huis?
Antw. in Washington
komt een konijn bij de bakker, en vraagt; heeft u ook worteltjestaart? waarop de bakker antwoord: ja
die is echt geniaal.
ik weet wel een raadsel en ik heb er 3 weken over na gedacht en toen wist ik pas het antwoord.
er ligt een doode man in de straat de ene kant van de straat is rood en de andere geel. wat klopt er niet?
het hart van die man
god ik vond het zo stom dat ik daar niet op kwam.
meer meer meer ik verveel me . haha ik weet geen moppe sorryyy
Ik lag plat toen’k die hoorde, gewoon omdat ze zo stom zijn. Was in de les van Nederlands toen het over absurde humor ging, ze slaan echt wel op niks :’)
Up !
Waarom moet je na 7 uur niet in het bos lopen?
Dan vallen er olifanten uit de boom.
Waarom zijn krokodillen plat?
Die lopen na 7 uur in het bos.
IK KOM ECHT GEWOON NIET MEER BIJ XD
Moet die niet zijn:
Het is groen en het plakt: Kermit de sticker
ik weet niet echt 1 leuke ofzo die nergens opslaat maar ja deze:
Hoelang is een Chinees
iedereen op school raden maar tis geen vraag maar een naam, kan ook met wie is zijn hondje, wat is zijn vader:P ja srry hoor
jantje verdrinkt half in het water. komt er een politie langs zegt jantje: “help ik kan niet zwemmen!” zegt de politie: “is maar goed ook want hier op het bordje staat dat het hier verboden is om te zwemmen”.
oke ik weet het is té ergXD
die vind ik dan weer minder grappig.
die ken ik ook, maar dan langer:
komt een konijn bij de bakker, en vraagt; heeft u ook worteltjestaart? waarop de bakker antwoord: nee, sorry, ik heb geen worteltjestaart.
de volgende dag komt het konijn wéér bij de bakker en vraagt: heeft u worteltjestaart? weer zegt de bakker nee.
een dag later komt het konijn weer bij de bakker en vraagt opnieuw: heeft u worteltjestaart? ja, zegt de bakker.
vies he! zegt het konijn.
nogal droog xD