De stijl van...Gossip Girl

Hej allemaal.
ik ben de laatste tijd helemaal weg van Gossip Girl. De serie op zichzelf is al fantastisch, maar de stijl in de hele show maakt het nog leuker. Hebben jullie enige tips om kleren te vinden zoals Serena van der Woodsen of Blair Waldorf aan zou doen? zoals merken etc…

xx

uuuuh de watt?

de stijl van gossip girl, dat is een boekenreeks die verfilmd is/word waarin ze hippe kleren dragen.

ontopic: ik weet niet of het bestaat, maar je moet op de site van barneys kijken, want daar gaan ze geloof ik vaak winkelen

Als jij hun stijl wild, moet je dus wel echt rijk zijn. Ik weet niet of je veel geld hebt? :wink: Maar merken die daar worden genoemd zijn Jimmy Choo, Barneys (winkel) Tiffany’s enz.

serena droeg eens een grijze jeans van Wrangler

ja dat weet ik, maar daaom zoek ik ook naar goedkopere merken die er ongeveer dezelfde stijl hebben

In popstarmagazine van deze maand stond daar een stukje over, en hoe je hun stijl kan na doen geloof ik. Maar daar heb je niks aan want ze verkopen popstarmagazine alleen in Amerika

GOSSIP GIRL IS GE-WEL-DIG

Wrangler heb je voor 80 euro

op asos.com staan veel leuke dingen die wat aparter zijn (ietsje anders dan confectie kleding) en qua winkels denk ik zara, want daar hebben ze soms ook heel aparte dingen vooaral schoenen

Ik ken heel gossip girl niet x3

Onzin, je hoeft absoluut niet rijk daarvoor te zijn. Weet je hoeveel look-a-likes je kunt vinden en je kunt een stijl op verschillende manieren doen, en dat kan ook veel goedkoper dan hun kleding en wild is trouwens met een T

Ze hebben vooral kleding gebruikt uit de collectie van Abigail Lorick, duur dus…

De stijl is wel superleuk, maar duur denk ik.

GOSSIP GIRL IS WEL ECHT GEWELDIG! :meisje:

luvv gossip girl
luvv de stijl
luvv chuck bass!!!

tja de kleding is preppy, duur (ten minste het moet zo lijken), de girlzz dragen veel velle kleuren, het ziet er altijd nettjes uit (nooit te bloot enzo.)

barneys is niet zo’n heel geweldig optie denk ik ;d.
tenzij je echte christian louboutins wil hebben en 1,195.00$ ;'D
Ik denk dat als je gewoon goed rondspeurt je ook dingen in de stijl van gossip girl kunt vinden in de zara en mango enzovoort…

de pérfecte site met al hun kleding: http://www.gossipgirlinsider.com/tags/gossip-girl-fashion/

ik denk dat je het beste gewoon look-a-likes kan kopen. Bij de H&M of Zara ofzo hebben ze vast wel iets ‘Preppy’s’ en dan gewoon pumps of laarzen, tasje en klaar =) gewoon proberen na te apen van de foto’s op de site…

http://www.gossipgirlinsider.com/images/gallery/social-battles.jpg

Jenny: Yellow Michael Kors trench ($148, here), Stacey Lapidus headband (available here), Foley & Corinna City Clutch in Fuchsia ($444 here or here).

Blair: Juicy Couture Canvas Jacket in East Village ($328, here), Foley & Corinna Red Patent and Canvas Jet Setter Jr. ($347, here).

btw. I like the style too «3 super hip! jammer dat het zo duur is x]
dus snel opzoek naar look-a-likes :]

Stijl van gossip girl, en dan vooral blair haar stijl spreekt mij aan, heb vandaag bij de H&M uit de nieuwe logg collectie een blazer gekocht en bij america today kun je allemaal blouses vinden in de stijl van blair!
En vooral haarbanden dragen veeel haarbanden

ze dragen veel jurkjes, rokken, pumps
ik zou gewoon wat foto’s kijken en dan gaan shoppen want je kan die dingen ook bij de h&m ofzo kopen alleen combineer jij ze dan zo als jij dat wilt

zoals iedereen al zegt is het duur, maar je kunt ook gewoon kleren in die stijl kopen (:
ga ik ook doen, alleen wissel ik het wel af met wat duurdere designstukken ;d
en oja,
type bij de zoekmachine van girlscene eens ‘preppy look’ in daar staan betaalbare kleren in deze stijl en onderaan ook een leuke link naar een site erover (;