De Sinterklaastijd

Vol verwachting klopt ons hart …

Hey meiden!

Wie viert hier sinterklaas? En zoja wat doen jullie met sinterklaas? Of wie gaan hier altijd heel hard wegrennen voor de sinterklaastijd??

Het lijkt alsof het nog heel lang duurt, maar de tijd die vliegt voorbij!

Liefs

eten.

Nee, het duurt gewoon nog heel lang.
Maar ik vier het nog, want mijn zusje gelooft nog.

Ik vier het ook nog, mijn broertje en zusje geloven allebei nog, dus dat gaat de komende 5 jaar niet meer veranderen (:
ik moet nu ook schoen zetten, omdat het anders raar is he (:

Rottijd, haha ik hou r niet van, alleen cadeau’s zijn leu offcourse,
maar nee, ik vier t niet.

chocoladeletters die nu al verkocht worden x’]

mmm… pepernoten!! :slightly_smiling_face:

Wij hebben een supermarkt vlak bij onze school, dus in de pauze koopt iedereen pepernoten, alle leraren worden gek van de bezaaide vloeren :slightly_smiling_face:

AAAH IK HOU VAN SINTERKLAASTIJD
die geur van speculaas&pepernoten
ik vier altijd pakjes avond, omdat me broertje nog gelooft
& 1x de schoen zetten

Bah al die rottige reclames op tv dan.
Wij vieren het niet meer :slightly_smiling_face:

niemand gelooft meer bij mij thuis
maar we vieren het nog gwn, met surprise en zak
maar ook de pepernoten zijn heerlijk
&stiekem is de club van sinterklaas een geniaal programma :slightly_smiling_face:

Die reclames zijn zo irritant. Vind het wel gezellig. Lekker volproppen zonder op te letten of je teveel eet, want iedereen eet toch teveel op die dag.
Ik doe surprises en pakjesavond.

Ik word gelukkig van het feit dat ik nu al pepernoten kan kopen in de supermarkt (L)

M’n broertje en zusje geloven er nog in, dus we vieren nog steeds pakjesavond en zetten onze schoen. Heel grappig en ook wel gezellig!

wij vieren het nog met surprises en gedichten enzo!

hahaha ik heb er nu al zin in!!!
wij vieren het nog wel ondanks niemand meer geloofd.
maar het is altijd zo gezellig!

Ik vind het ongelooflijk dat er nu al pepernoten in de winkel liggen, want het is half september. Maar ik moet ook toegeven dat als ik ze zie liggen in de winkel, ik een grote neiging krijg een zak mee te nemen.

heb er nu niks meer mee, maar ik vind het wel super dat al die lekkere snoepjes weer in de winkel liggen, heerlijk :stuck_out_tongue:

vind sinterklaas (en kerst ook) zo fijn omdat het dan hartje winter is. allemaal lekker warm bij elkaar. warme chocolademelk, cadeautjes, samen zijn… gezelligheid :grinning:
kijk er nu al naar uit!

Wij vieren het niet meer, maar die chocolade pepernoten zijn wel lekker :grinning:
Ik weiger het alleen om ze nu al te gaan kopen, daar is het gewoon nog te vroeg voor. Jammer dat ze elk jaar steeds vroeger daarmee beginnen.