De Sims 4

Hallo allemaalll,

Sinds 3 dagen heb ik de sims 4. Ik snap alleen een paar dingen niet die ik niet op internet kan vinden. Wie wil mij hiermee helpen? Dit zou ik namelijk heel erg fijn vinden want anders kom ik niet verder.
Dit zijn mijn vragen:

1. Waar vind ik watermeloenen? Want ik krijg alleen maar jongetjes. Ik heb er al 7 en nog steeds geen meisje geboren… Op internet las ik dat als de moeder watermeloen eet tijdens haar zwangerschap dat de kans op een meisje groter wordt. Natuurlijk snap ik dat de kans 50% is, maar 7 keer achter elkaar een jongetje vind ik wel heel toevallig.
  2. Hoe wordt een kind een tiener? Want zoals je net al las bij punt 1 zei ik dat ik al 7 jongetjes heb. 3 daarvan zijn nog baby maar de andere 4 zijn kinderen. Al best lang wacht ik erop dat ze tiener worden, ik dacht dat dat misschien wel vanzelf ging maar niet dus. Ik kan ook nergens een verjaardagstaart vinden. Dus hoe wordt mijn kind een tiener?

Ik wacht op een antwoord, alvast bedankt!

Groetjes van mij :sunglasses:

Dat met watermeloenen is van sims 3.

Ook met tiener worden krijg je een pop up. Je kunt nog zien hoeveel dagen bij hetzelfde waar je hun eigenschappen ziet.

Verjaardagstaart moet je bakken. Dit doe je door een taart te kiezen en te bakken en erna op de taart te klikken en er verjaardagskaarsjes op te zetten.

Verder hebben we een algemeen sims topic waar je terecht kan