De Sims 3 uitbreidingspakketten aanrader?

Hoihoi, ik ben bijna jarig en krijg een eigen laptop van mijn ouders. Ik denk eraan om een uitbreidingspakket voor de Sims 3 te vragen aan mijn opa en oma. Nu weet ik alleen nog niet welke, ik heb ambities al.

x

Uhh ik heb er eigenlijk best wel veel :blush: maar de leukste vind ik denk levensweg :slightly_smiling_face: het hangt er een beetje vanaf wat je leuk vindt om te maken, gezinnen, iemand in een stad ofzo… dus wat vind je zelf het leukst?

xoxo

Ik begin meestal met 1 persoon, jongvolwassene, en dan begin ik zegmaar een gezin te krijgen, meestal ga ik dan door met een van de kinderen omdat ik ouderen saai vind :blush:

Upje?

Uhh dan zou ik denk of ‘Na Middernacht’ (met nachtleven enzo) of Showtime kiezen ^^

Okee, dankjewel :slightly_smiling_face:

En binnenkort komt er sims 3 seizoenen en sims 3 supernatural. Die zijn ook wel leuk denk ik, ze zijn alleen nog niet uit ;p

Levensweg is echt super. Maar ik zou hem nu niet meer kopen, omdat hij al redelijk ‘oud’ is. Ik zou dan eerder even wachten en de sims 3 Bovennatuurlijk of Jaargetijden kopen ! :slightly_smiling_face:

Ik zou inderdaad ook nog eventjes wachten op bovennatuurlijk of jaargetijden :slightly_smiling_face:.

Van wat ik nu heb vind ik beestenbende het leukste

Ik vind levensweg het leukste, daarna beestenbende & na middernacht, ik zou ook op jaargetijden wachten omdat die mij echt heel leuk lijkt. Verder zou ik ambities en wereldavonturen niet kopen, die vielen mij een beetje tegen

Supernatural lijkt me heel leuk!
Pets ook wel, maar daar zit een hele grote bug op voor de mac. Dus die kan ik niet spelen.

Of je download ze gewoon allemaal.
hihi niks gezegd. (:

ik zou ze gewoon downloaden, werkt prima!

als je dat niet wil, zou ik voor wereldavonturen gaan, die is echt heel erg leuk!

waar downloaden jullie dat dan ?

thepiratebay.com

daar kan ik niet op, dat heeft ziggo geblokkeerd ofzo.

Hebben wij ook, maar dan typ je the pirate bay in op google en dan de link waar staat: ikwildepiratebay. Dan krijg je allemaal omwegen zeg maar.

Preorder jaargetijden. Dat wordt echt de leukste. En anders Na Middernacht, die is ook leuk.