De sims 2, verhaallijnen gezocht!

Hee,
Ik heb het spel de sims 2,
Maar ik wil een coole verhaallijn!*
IK heb de uitbreidingen appartementsleven en seizoenen…

• Ik bedoel dus hoe het leven van de familie word!
    Alvast bedankt!

ik vind zonder cheats top van carriere/ ultiem rijk worden altijd leuk :’) of de levenswens van je sim vervullen

leuk dat je dat ook doet ik ben al even bezig en heb een leuke verhaal lijn. hier de familie verbanden, miss dat je er wat aan hebt:
een familie heeft een kind een tiener en een volwassenen. de tiener moet vaak op het kind oppassen en de volwassenen is vaak weg, de tiener mag de volwassenen niet echt, de tiener zoekt troost bij een vriend/vriendin uit een andere familie waar 2 tieners en allebei de ouders leven… zelf heb ik de videos op 1 van mijn kanalen nog niet online gezet maar op de andere wel dat account heet Sims3Supergirlz miss dat je daar ook voor inspiratie kan kijken. ik kan je niet verbieden al mijn ideeën na te apen maar ik hoop dat je dat niet doet, wel hoop ik dat je aan de dingen hierboven wel wat hebt :slightly_smiling_face:

Dankje, ik vind het heel lief voor je hulp♥

hey graag gedaan hoor.
en wanneer komt de eerste video??? heb nu al zin om te kijken

Oeh ik heb ook weer zin om te simsen. :slightly_smiling_face: Ik probeer ook wel eens een familie + huis te maken die heel lelijk zijn. Vooral met het huis is dat heel moeilijk, want ik kies toch dezelfde meubels bijvoorbeeld…

Nou, duurt nog wel even, want ik heb het ook heel druk…

weet iemand hoe de kwaliteit van die filmpjes goed zijn. die van mij zijn altijd heel wazig zoals hier mijn 1e filmpje op youtube die ik binnenkort verwijder omdat ik aan een nieuwe serie begin