De Sims 2 Contests

Helleuw allemaal.
Ok ik hoop dat ik niet de enige ben hier, maar ik ben echt gek op sims maken in de sims 2 bodyshop. Ik zie heel vaak dat er ook wedstrijden zijn om te kijken wie de mooiste sim heeft gemaakt en ze het beste kan laten poseren enzo. Ik vroeg me af of er überhaupt meer mensen zijn die dit leuk vinden.

[UPDATE]Zoja dan heb ik hier een link van een wedstrijd waar je aan mee kunt doen. Ze zoeken nog steeds deelnemers. Ik doe ook mee =)
http://z12.invisionfree.c…index.php?showtopic=10209 [UPDATE]

that’s all :relieved:

ik kan dat niet… xd

Ik neem aan dat die mensen die meedoen aan zo’n wedstijd zelf hun content maken?
Dat heb jij niet gedaan, ofwel?

dat haar heb je gewoon zo gedownload (waarschijnlijk alles) :roll_eyes:

Ik wil wel meedoen, als er in dit topic een wedstrijd komt? :slightly_smiling_face:
IK KAN NIET WACHTEN TOT SIMS 3 :grinning: :grinning: :grinning:

nee dat is niet de soort westrijd die ik bedoel. Die heb je ook hoor, maar ik doel op de sims modellen wedstrijden zegmaar. Dan maak je van de content die je hebt (of je download nieuwe) een zo mooi mogelijke sim. De bedoeling is dat je dan opdrachten voltooid met die sim. Voornamelijk foto’s. dus je moet haar ook orgineel laten poseren en een orginele setting hebben;)

up :relieved:

Als ik de sims nog op me pc had zou ik wel meedoen maarja jammer xD up voor jou!

ik vind het superleuk maar ik kan geen sims laten poseren.

Hoe doe je dat? Ik heb sims 2 maar ik kan alleen maar de kleur veranderen :?

huh? waarom niet?

De kleur van wat?:stuck_out_tongue:
het is heel simpel, je zoekt gewoon een leuke custom content site zoals: www.modthesims2.com en download daar wat leuke dingetjes. Die zet je dan in de volende map: C:/‘gebruiker’/mijn documenten/EA games/De sims 2/downloads (niet vergeten uit te pakken;)) en dan staan a die leuke dingen in je spel:)

http://img300.imageshack.us/img300/6183/screenshotro1.png

Gehe kzit ook maar weer is sims te spelen.

die is super mooi^^

Ik zou mee doen als ik sims op me computer had, maar dat heb ik niet :open_mouth:
Ik had alle sims en toen moest me computer zo nodig kapot gaan :pensive:

Maar sims 3 komt hier lekker binnenkort uit :grinning:

IK DOE MEE IK DOE MEE!
lol

echt een mooie pose, alleen ik kan niet met bodyshop werken ^-^

En als ik dingen enzo download voor de sims, dan zet ik zet altijd bij downloads bij de sims, alleen dan staan ze er niet in? note me!

up:P

heb je ze wel uitgepakt? :relieved: met winzip of winrar anders doen ze het niet :wink:

up