De schrijfuitdaging

*Uitleg:
In deze uitdaging gaat het erom dat je bezig bent of gaat met een verhaal, een one shot of een gedicht of iets anders creatief in het gebied van schrijven. Je stelt dan voor jezelf een minimaal aantal woorden die je in één week wilt typen, hou er dus rekening mee dat je genoeg tijd hebt in de week voor de aantal woorden die je wilt gaan typen.
Het is dan de bedoeling dat je je opgeeft hiervoor, dit kan 1 dag lang. Namelijk op maandag vanaf 00:00 tot 23:59 s’avonds. Je hebt er dus een hele dag de tijd voor, je kunt je eens per week dus op maandag hiervoor inschrijven. Je hebt dan tot de volgende week maandag de tijd om je stukje af zien te krijgen. Tussendoor zorg ik dat er zondag overdag op girlscene komt te staan naar wie jij je verhaaltje moet sturen, zodat je dit van elkaar kunt keuren. Je elkaar kunt helpen met spellingsfouten en ga zo maar door. Het is dus de bedoeling dat je een aantal woorden die jezelf stelt typt en dan doorstuurt naar diegene waarmee ik je ‘‘verbind’’.

• Spelregels:
  • Als je met een verhaal bezig bent is het verstandig als iemand anders het na leest en opbouwende kritiek geeft je dan even kort vooraf uitlegt waar het overgaat.
  • Het is niet de bedoeling iemand af tekraken.
  • Verhalen die al zijn geschreven maar nog gecontroleerd moeten worden kun je er ook in gooien.
  • Als je stopt mail mij dit dan.
  • Nadat ik zondag je met iemand heb verbonden is het verstandig om niet meer te stoppen, dan is het belangrijk om nog even door te zetten of je minimaal aan woorden te verlagen.
  • Alles is hier welkom, van gedichten tot verhalen en ga zo maar door.
    - Post je naam en het minimaal woorden wat je gaat typen op het forum!!

Stap voor stap uit gelegd voor als je mijn warrige uitleg niet snapt:

• Je stelt een minimaal aan woorden die jij in een week gaat typen.
  • Je meldt het hier op het forum
  • Je schrijft de aantal woorden die jij hebt gesteld.
  • Op zondag kom je te weten naar wie jij je stuk tekst toe moet sturen (iedereen krijgt dus een stuk tekst van iemand anders)
  • Jij beoordeeld het stuk tekst wat jij binnen krijgt met opbouwende kritiek
  • Elke maandag kun je aangeven of je weer mee doet of niet, als je niks zegt neem ik aan dat je niet mee doet die week.
  • Deelnemers
    Sasha : 1000 Woorden minimaal
    Manon : 1000 woorden
    Cassandra - 1000 woorden

Zoiets was er toch al?

Wow leuk idee zeg :slightly_smiling_face: ook tof dat je je stukjes met anderen wisselt! Ik zou heel graag mee willen doen. :grinning:

Daar schrijf je qua thema, hier kan jezelf kiezen. Voornamelijk als je een verhaal schrijft en niet verder komt en wat extra motivatie kan gebruiken zal dit helpen :slightly_smiling_face:

Hm, nou het klinkt heel leuk. Kan ik mee doen?

Naam: Manon
Min. aantal woorden: 1000

Ik twijfel of ik mee ga doen of niet, want het is wel erg aantrekkelijk…

Natuurlijk :slightly_smiling_face:

:upside_down_face:

Cassandra - 1000 woorden (I guess haha)

Je kan je tot vanavond inschrijven :slightly_smiling_face:

Ja, dat dacht ik ook, maar ik kan het niet meer vinden om te controleren of het echt bijna hetzelfde is. Dus als iemand een link heeft, lemme know.