De 'schoolhottie'

Ja, ik wist even geen betere therm, maar jij weet waar ik het over heb!
Elke school heeft er wel één!
Meestal een bovenbouwer, die door alle, maar dan ook echt alle, meisjes aanbeden word…
Beschrijf hier jou schoolhottie, denk aan; loopje, looks, outfit, geur, stem.

:darth:

Is er niet =__=

:face_vomiting:

hmm, bij ons op school zou ik het eigenlijk gewoon niet zo weten :stuck_out_tongue:

Oh ja, en trouwens, dat wás mijn beschrijving.

Ook mijne haha

wat bedoelen jullie met ‘mijn beschrijving’? ik heb hier nog niet eerder een topic over gezien hoor, ahum!

uh, nou eigenlijk hebben we die niet xD

ze bedoelen
dat dat de beschrijving is van die jongen

ook domvanjoudatjedatnietsnaptx]

Als er nou eens een echte vent bij mij op school zat kon ik er misschien een aanwijzen…

Niemand begrijpt wat hier nou echt de bedoeling is ofzo?
Reageer gewoon door te doen wat er gevraagd word en anders ga je maar lekker weg.

Ik begin wel even;
Hele mooie lichte slaapkamer ogen en een altijd perfect zittende (beetje krullende) coupe, skinny jeans en vaaaak de Girls love DJ’s trui, hij is zelf namelijk ook DJ en draait oa vaak op onze schoolfeesten.
Zo, next! En vanaf nu geen onnodige onzin reacties
Bye bye

Ooh wat voor JOU een ideale school hottie is?
Zet dat er dan bij. :'3

Trouwens…wat zijn slaapkamer ogen o_O

ik heb 2 schoolhotties.
met 1tje ging ik een tijdje, maar we zijn nu gewoon vrienden.
lang, donker haar, ruikt heel erg lekker, gespierd, blokjesbuik, witte tanden, humor, mooie kleren, leuk zusje. helemaal perfect.

de andere, 1 x een kusje van gekregen, verder is het nog niet gekomen.
lang, blond haar, bruine ogen, leuke lach, goed in voetbal, stomme ex, leuke vrienden, en toch best wel onbereikbaar.

Ik deed precies wat me gevraagd werd. Mijn mening. puh.

Edit: :grinning_face_with_smiling_eyes: je bedoelde niet algemeen? hahah, dan is mijn bovenstaande bericht vast heel dom-overkomend. lol.

Ik geloof niet dat wij die hebben.

Ik zie dat alleen voorkomen in ‘high school’ films ^^’.
Maar ja, ik heb er dus geen :darth:

Neeeee, heel simpel; de knapste/leukste jongen van je school, wow, echt moeilijk joh?
Slaapkamer ogen? ga jij lekker even googlen.

:stopwar:

je hoeft niet zo aanvallend tedoen hoor, ik heb ook nooit gehoord van slaapkamer ogen. :darth: