De schat van oranje

Elke vrijdag om half 9 op sbs 6 komt ‘de schat van Oranje’. Vorige week is de eerste aflevering geweest en ik vond het best leuk! Het is een soort van Expeditie Robinson/wie is de mol.

http://farm8.staticflickr.com/7207/6961213953_be587d0df8.jpg

Twaalf bekende Nederlanders gaan op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen? Elke week moet er na de eliminatieronde iemand naar huis. Drie mensen spelen uiteindelijk de finale, waarin de slimste schatzoeker 35.000 euro wint.

Kijken jullie het ook? Wat vinden jullie ervan?

Aah op die tijdstip kijk ik naar Holland´s got talent.

Heb alleen t begin gezien, omdat we hollands got talent gingen kijken. (Lekkere timing dus ook weer.)
Maar vond 't wel erg leuk eigenlijk, haha.

idd, ik ook. Het is best wel irritant dat al die leuke programma’s/films op hetzelfde tijdstip komen ;((

Natuurlijk kijk ik. Mn heerlijke homo vriendje Janice doet mee!

^Haha, ja hij is echt grappig.

Vanavond ga ik dit eens kijken. Ik ben hier erg benieuwd naar het lijkt me wel een leuk programma voor de vrijdagavond :grinning:

Hoe Horace deed vond ik wel stom. Die vent kan echt niet tegen zijn verlies. En ook dat hij niet eens normaal afscheid nam van de enige vriend die hij op het eiland had.

ik kijk hier naar, sowieso omdat het sbs6 is.
verder vind ik dat ze vreselijk veel kopieren van rtl.
sbs6 word trouwens steeds minder.

Ik kijk het niet, omdat het tegelijk met Flikken Maastricht komt, en dat volg ik. (normaal gesproken, nu even niet want redenen.) Maar ik heb het wel teruggekeken laatst.

Eigenlijk vind ik het heel erg op Expeditie Robinson lijken, alleen hier zit nog veel meer drama en gekibbel in. Vond het daarom niet zo heel denderend :’).

Ik vind het een erg slap aftreksel van Expeditie Robinson, maar dat maakt het dan toch weer leuk genoeg om er naar te blijven kijken…
Het zal in ieder geval nooit m’n favoriete programma worden (: