De Russische muts!

hij ligt nu overal in de winkels.
Ik vind hem super leuk! En zeker warm voor de winter. wat vinden jullie?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[IMG]http://i41.tinypic.com/15rcqxy.jpg[/I

Ik heb er al een gekocht

Hij moet je staan.

Niet mijn ding.

Is dat niet meer iets voor jongens? Ik ken een jongen die dat draagt, maar die vind ik wel behoorlijk gay dus oké vergeet wat ik zei :wink:

hij kan voor jongens & meisjes

maar de meeste jongens vinden het inderdaad gay, haha

Ik had er vorig jaar een, omdat ik een stuk moest fietsen naar stage. Was echt lekker warm :slightly_smiling_face:

Voor jongens (Best gay, maar niet voor meisjes vind ik.)

Ik heb er eentje, maar dan gebreid aan de zijkant, moet 3 kwartier naar school fietsen. Vind ze wel leuk! Een vriend van me heeft er ééntje van 60 euro gekocht lol, maar hij is helemaal niet gay hoor!

It’s only cool if it suits you.

Het heeft wel iets, maar het moet wel bij je passen. Als je echt zo’n meisjes-meisje bent vind ik het niet leuk.

Daar liep iedereen vorig jaar al mee hierzo.

Vorig jaar had ik die, maar dit jaar heb ik een muts met oortjes :grinning:

had ik vorig jaar, maar heb nu liever gewone mutsen (:

zo 2010.

Het is alleen leuk als het je staat. Mijn vriend heeft er nu ook een gekocht voor de winter omdat hij elke dag 45 - 60 min naar school moet fietsen.

Het moet je leuk staan. De muts opzich is lelijk maar als hij je staat kan hij wel leuk zijn.

Niet echt mijn ding, doe mij maar zo’n muts met balletjes eraan waarmee ik kan spelen als ik me verveel. :grinning:

Vorig jaar zag je iedereen der mee lopen.