De Rode zee!

Hoi iedereen! Even een vraagje, is er hier iemand weleens dicht bij de Rode zee geweest? Wij gaan waarschijnlijk deze winter met de kerstvakantie die richting op. Nu is mijn punt, ik wil graag mijn vriendje mee hebben, maar dan moet hij wel zelf zijn vliegticket betalen. Dus ik zit wat te kijken naar al die tickets richting Egypte, en die zijn rond de 500 euro, nou is mijn vriendje een student dus dat is vrij prijzig… Dus ik zat al te kijken of we niet naar Saoedi Arabië konden ipv Egypte, maar daar zijn de prijzen tegen de 1000 euro…

Is iemand weleens deze richting op geweest en dus ervaring met de tickets? Of vind je het heel erg leuk om vluchten te ‘boeken’, zou je dan willen helpen? Ik ben er namelijk geen ster in :wink: we willen van 1 tot 8 januari! Oh, maar het moet wel dicht bij de Rode Zee zijn, want we willen gaan duiken!

Bedankt!

Je titel is de roze zee, hahaha :’'D
upje voor jou!

Ik dacht al huh de roze zee ? O_o

Sorry hier heb je niks aan. zie dit maar als een up!

Ik heb al super vaak gedoken in de rode zee en dan gingen we naar hurghada toe. (Nederlandse boot etc.) heeeeeeeel leuk!

titel: Roze Zee.
beginpost: Rode zee.
Like whuut?

En ik me maar afvragen waarom ik nog nooit van de Roze zee had gehoord… :stuck_out_tongue:

Maar sorry, nog nooit bij de Rode zee geweest, dus zie dit maar als een upje.

hahahah wat dom van me, typfoutje :wink: maar bedankt carpeXdiem :slightly_smiling_face: Ik zal even kijken!

Ik ben dan blijkbaar de enige die wel RoDe zee had gelezen, maar dan weer dacht aan seks tijdens ongesteldheid :’)

Ik ben wel in Egypte geweest, maar ik weet niet zoveel over de prijs van de tickets. Mijn ouders kennende was het niet heel duur. We vlogen met Arke Fly, en ook nog eens in het hoogseizoen. Misschien ff bij Arke Fly of Miami Air (hier vlogen wij mee terug?) kijken?

ik denk dat je toch wel gauw op 500 euro zit… Maar misschien moet je inderdaad Arke.nl proberen

Nee hoor, ik ook :stuck_out_tongue:

Ik heb Arke voor je gecheck, ongeveer 500 euro

En ik dacht toch echt even dat het een slimme schrijverstruc was omdat het gaat over dat je je love bij je wilt hebben daar en het daarom de Roze Zee noemde ipv de Rode Zee… maar helaas, ik werd teleurgesteld!
ot; ongeveer 500 indd.

Ik dook altijd bij Blue paradise, echt een aanrader! :slightly_smiling_face:

ik kwam hier uit nieuwsgierigheid naar de Roze zee haha!

ik ookxD

Heb de titel even aangepast (:

Ik dacht iets met ongesteldheid ofzo… hihi