de risico's van 'het vak'

Hey,

Ik heb al een tijdje de liefste vriend die je maar kan hebben; spontaan, lief, GESPIERD, muzikaal… Maar nu niet teveel over mijn vriend zelf, maar over ons.
We zijn allebei klaar voor seks. Alleen nu vraag ik me af, wanneer doe je de condoom om? Al tijdens het voorspel of pas bij de ‘daad’ ? Hoe en de kans dat het fout gaat? Daarmee bedoel ik dus niet hoe snel het condoom scheurt want in principe heb je dat zelf in de hand, maar hoe groot de kans is dat je zwanger word?

Please advies! Meiden die hier verstand/ervaring mee hebben :slightly_smiling_face:

Dikke kus, Rikki

wat? Ik snap er de ballen van?
Als je een condoom omdoet, heb je in principe veilige seks:’)
Zo moeilijk is dat toch niet?

Hey Rikki,
Meestal doe je pas de condoom om voordat je met “de daad” gaat beginnen.
Als je met een condoom wil pijpen (in verband met soa’s) doe je hem dus wel eerder om (:

Als je de condoom gewoon goed gebruikt, wordt je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger, tenzij je bijvoorbeeld hele lange nagels hebt, dan kan je met het openscheuren van de condoom verpakken de condoom scheuren.

enneh… have fun ! hihi xxx

Wat Sofie zegt. Hopelijk heb je een beetje een subtiel vriendje en doet hij hem gewoon uit zichzelf om, maar als hij dat niet doet wees dan niet bang om er om te vragen. :slightly_smiling_face:

Haha oké daar zit wat in ;p

I get it :grinning: Snel mn nagels knippen dus… & dankjewel! xx

Hij is juist erg bang dat ie mij iets aan kan doen, hij neemt meestal het initiatief dus hier ook wel :slightly_smiling_face:

Heeft de pil dan niet invloed op het kinderen krijgen later? Mensen vertellen mij dat je dan mindersnel kinderen kunt krijgen…

In principe niet. Als je stopt met de pil duurt het wel een tijdje voor je cyclus weer normaal is maar zodra deze weer normaal is kun je weer gewoon kinderen krijgen.

Als je lapje heet wel.

Nee he weer een troll? Fack.

?

HAHAHHAHA HET VAK

ik dacht dat je over prostitutie zou beginnen

Dat dacht ik dus ook…

HAHAHAHAA, nooooo way!! Da’s typisch geval van desperate :stuck_out_tongue:

Hahahah ja same mind!

Same :stuck_out_tongue:

Je moet het juist ná de daad doen, dan heb je beste vorm van anticonceptie.