de redenen waarom jij verliefd bent op je vriend!

Dit dus, amen.

• Hij is zooo lief en romantisch, ook al vindt hij zelf van niet. En als ik dat dan zeg, zegt hij altijd terug “Maar je verdient het”
  • Hij is ginger, maar niet helemaal… Beetje halve ginger, haha. Bruinrossig haar met een lichte (maar niet spierwitte) huid, met bronzen sproetjes… Vooral om z’n ogen, met heeele lange wimpers, daarin supermooie blauwgrijze ogen. Zo’n lekker rood baardje… Hij is zoo lang, met brede schouders. Hij is gewoon zo mooiiii
  • We hebben nu bijna een jaar (15 maart) en al best vaak wat ruzietjes gehad… Toch hebben we elkaar beloofd dat nooit één van ons boos of verdrietig naar bed mag gaan… We praten het altijd weer uit.
  • Hij is heel sociaal aangelegd, hij praat makkelijk, maakt makkelijk vrienden, is heel gezellig om mee uit te gaan, etc… Hij stimuleert mij ook hierin.
  • Hij is heel slim, leest veel, etc…
  • Hij is best wel een nerd, haha, maar ik hou er wel van.
  • Hij wil altijd dat ik het beste uit mezelf haal
  • Hij is niet alleen mijn lover, maar ook mn beste vriend
  • We kunnen heel goed samen lachen
  • Hij schaamt zich niet voor me en gedraagt zich ook NOOIT anders bij zn vrienden. Hij is altijd degene die altijd hand in hand wil fietsen. Hij knuffelt en zoent me altijd waar zn vrienden bij staan.
  • Hij is heerlijk zichzelf, schaamt zich nergens voor.

ENENENEN

Hij is geweldig. :flushed: :flushed: :flushed:

In de tijd dat wij aan het daten waren, kreeg ik een ongeluk.
Vanaf het begin was hij er voor mij, ik woon op mezelf & hij trok eigenlijk letterlijk voor een tijdje bij mij in om voor me te zorgen.
Hij nam het hele huishouden/koken over en zorgde voor mij waar en wanneer het nodig was.
We zijn in die tijd enorm hecht geworden.
Naast dat hij een geweldig lief persoon is die zorgzaam is, kunnen wij het ontzettend goed met elkaar vinden, liggen op 1 lijn.
Hij is mijn beste maatje maar ook degene die mijn hart sneller laat kloppen.

• Hij schaamt zich niet voor mij
  • We lachen om dezelfde dingen
  • Hij is super lief voor mij
  • Hij helpt me altijd als ik in nood zit
  • Hij verzint romantische dingen
  • Hij is grappig en we kunnen samen super erg lachen
  • We hebben dezelfde humor
  • Hij is knap (ja sorry die moest er echt even bij…)
  • Ik hou van de manier waarop hij altijd zo beschermend over me is.
  • Ik voel me echt net Bonnie en Clyde soms haha :’)
  • Hij trekt me zo aan omdat hij een best stoere/ondeugende kant heeft maar hij stiekem gewoon heel schattig en lief voor me is
    En als ik met hem ben dan maakt mijn hart een sprongetje, is mijn dag weer goed en vergeet ik alle bullshit
  1. Bij hem kan je terecht als je wat down voelt
  2. bij hem ben je je zelf
    3.We kunnen samen lachen en huilen
  3. we hebben wel eens ruzie maar hij bedenkt altijd wel iets om me op te fleuren
  4. hij is grappig
  5. laat ook zien dat hij van me houdt
  6. hij is men beste vriend ik an hem alles vertellen
    8.hij denkt niet aan seks we wachte op elkaar
  7. zijn gespierde getinte lichaam zijn grijs blauws achtige ogen
  8. Zijn stem
    11.Zijn lach
  9. zo zelfzeker van zichzelf
    Soms een enorme Ego maar ik hou van die kwal :hugs:

Voor zijn lach en ogen ben ik meteen gesmolten. Verder is die ontzettend lief, hij weet wat die moet zeggen en doen als ik me rot voel. Hij maakt me altijd blij, hoe dan ook. En we kunnen ontzettend met elkaar lachen en dollen, dezelfde humor dus.

Hij is mij alleen dan met andere passie’s en interesses
PERFECT DUS!

Hij is de aller aller liefste jongen die ik ooit heb ontmoet, toen mn vriend en ik nog ’ bezig’ waren, waren we op app een beetje aan het praten en ineenkeer zei hij; mag ik dan een kusje van je? Ik zei ja kommaar halen en hij zei is goed. (Woondr 4 dorpen vederop) is ie helemaal op de fiets naar mijn huis komen fietsen voor een kusje​:heart:.:heart:
En hij is gwn super grappig en we zyn totaal verschillend maar toch passen we goed bij elkaar (vind iedereen)

Hij is de enige die me accepteert zoals ik ben, ongeacht de fouten die ik maak en heb gemaakt in m’n leven.

• Hij is net zo gestoord als ik, we kunnen samen enorm debiel doen.
  • Ondanks ons leeftijdsverschil (17 & 22) begrijpen we elkaar meestal heel goed, althans daar doen we ons best voor haha.
  • Het is een jongen die door de meeste meisjes niet als extreem knap gezien word, maar ik vind hem juist wel knap.
  • Hij is altijd heel rustig en heeft geduld, terwijl ik echt het tegenovergestelde ben.
  • Hij is heel zorgzaam
  • Hij houd, net als ik, van knuffelen :slightly_smiling_face:
  • Zijn lichaam is heel mooi
  • Hij is slim
  • Hij probeert mij te betrekken bij zijn vriendengroep.
  • Hij is altijd zichzelf en heeft geen enorm groot ego.
    en uiteraard nog veel meer! <3
  • waarom ik van hem hou, het echte verliefde is er al een beetje vanaf na bijna 3,5 jaar. :’)
  • hij is heel grappig en hij kan me altijd aan het lachen maken, ook als ik even niet zo blij ben of verdrietig ben
  • hij kent weinig schaamte en dat vind ik ergens wel gaaf :’)
  • hij is heel lief
  • ik vind hem nog steeds mooi, alleen wel op een iets andere manier dan vroeger :’)
  • hij is er altijd voor mij
  • hij is zichzelf en heeft absoluut geen ego
  • hij is eerlijk en realistisch en daar houd ik wel van
  • ik kan ontzettend goed met hem praten, echt een verademing.
  • hij is slim en denkt over veel dingen na, het is echt een soort filosoof :’)
  • hij kan best goed koken, beter dan ik :’)

En nog wel 1000 dingen waarschijnlijk. Af en toe kan ik nog wel eens denken ‘neeeeee hè’, vooral als hij te laat is of heel zijn kamer weer een puinhoop is, maar dat neem ik voor lief. :’)

• ik ben niet alleen zijn vriendin, ook zijn beste maatje
  • we hebben dezelfde humor
  • hij is er voor me als ik het nodig heb
  • ik kan hem vertrouwen
  • hij heeft ontzettend mooie intens groene ogen
  • hij kan onwijs goed zingen en gitaar spelen
  • ik kan mezelf zijn bij hem
  • hij maakt me aan het lachen als ik me kut voel
  • hij is ontzettend lief
  • hij herinnert me eraan dat ik mooi ben zoals ik ben

ik kan zo nog wel even doorgaan. :flushed:

het is nog niet officieel mijn vriendje eigenlijk, vooral omdat het begon vlak voor ik wegging en ik nu tijdelijk aan de andere kant van de oceaan woon…
Maar ik spreek hem elke dag en hij is gewoon echt heel leuk! En hij zegt dat hij op me wacht wat natuurlijk extra cute is!

• We hebben gewoon echt een super fijne klik en voelen ons helemaal op ons gemak bij elkaar
  • Hij me helpt en rustig blijft als ik loop te stressen
  • zijn mega mega blauwe ogen
  • hij heeeel erg lief is
  • hij me laat lachen
  • we ook serieuze gesprekken hebben
  • en sowieso uuuuren kunnen praten, wat helaas nu niet altijd gaat
  • omdat hij zoooo mega fijn zoent (echt de eerste keer hebben we meer dan 2 uur lang gezoend en dan heb ik niet overdreven)
  • omdat ik hem echt kan vertrouwen
  • Hij is geweldig
  • Hij is echt super lief op z’n tijd
  • Hij is heerlijk kinderachtig
  • Zijn sarcasme is heerlijk
  • Hij laat me altijd lachen, ja en soms huilen
  • We kunnen zo heerlijk discusseren als een oud, getrouwd stel
  • Hij is gewoon een lekkerding

maar ik hou echt heel erg veel van hem, het verliefde is er een beetje van af… mag wel na 5,5 jaar

Hij heeft mij vanaf onze eerste gesprekken uit een diep dal geholpen. Ondanks alle problemen en vele therapie uren die ik had vond hij mij leuk. Leuk voor wie ik was. Hij was de enige persoon die in mij geloofde. Hij heeft mij weer leren genieten van het leven door zijn positieve houding. Met hem is elke dag een feest, hij laat mij lachen. Hij is over alles eerlijk maakt alles bespreekbaar. Hij is sterk en staat voor iedereen klaar, zo behulpzaam. Hij is slim en heel abiteus ingesteld. Door hem voel ik mij speciaal en ben ik weer van het leven en van mijzelf gaan houden.

Kort gezegd is hij: lief, postief, vrolijk, grappig, knap, behulpzaam, zorgzaam, knuffelbaar, sportief, ambiteus, avontuurlijk, slim en nog zo veel meer. Hij is in een woord geweldig en al meer dan 2,5 jaar mijn gewelidige vriend!!

• Hij doet niet anders tegen mij wanneer zijn vrienden er bij zijn
  • Hij stelt mij met trots aan anderen voor
  • Hij is ontzettend romantisch
  • Hij vind eerlijkheid heel belangrijk
  • Als hij begint te lachen smelt ik gewoon
  • Zijn ogen zijn zo fel blauw dat ik altijd heel lang naar hem staar, wat hij zelf een beetje eng vindt:$
  • Hij heeft echt het perfecte lichaam, mooi gespierd en bruin. En hij is ook nog eens de perfecte lengte, zodat ik niet hoef te bukken of te springen
  • Hij is bijzonder netjes, soms moet ik hem laten stoppen met stofzuigen
  • Hij is heel volwassen en zelfstandig
  • Hij heeft altijd kleine verassingen voor me ondanks dat hij bijna geen geld heeft. Ik vraag er helemaal niet om en het hoeft ook echt niet van mij maar ik vind het zo lief dat hij dat zomaar doet!
  • Hij ruikt lekker
  • Hij heeft een van de zeven schoonheden; donker haar en blauwe ogen. Hij wordt al wel kaal maar zelfs dat vind ik leuk aan hem
  • Hij heeft humor
  • Hij kan niet tegen kietelen en dan moet hij altijd lachen en dat vind ik dan zo leuk!
  • Hij kan goed dansen

wow ik kan echt nog uren doorgaan… ik moet dit echt allemaal kwijt want ondertussen maak ik iedereen om mij heen al gek met m’n verliefdheid.

• Hij is super lief !
  • Hij kan me altijd laten lachen en we lachen om dezelfde dingen en de domste dingen
  • Hij weet wanneer ik hem nodig heb en is er voor me
  • Hij kan super romantisch zijn
  • Hij is heel sociaal, hij maakt heel makkelijk een praatje met iemand
  • Hij kan goed met m’n ouders omgaan en ik met de zijne
  • Hij heeft de mooiste lach echt wauw, met kleine kuiltjes… CUTE
  • Hij is zorgzaam
  • Hij brengt me altijd 's avonds naar huis
  • Hij doet er alles aan om bij me te zijn
  • Hij heeft mooie ogen

Hij is gewoon wauw :hugs:

he has a big cock

-Hij is ontzettend lief
-Luistert altijd naar mijn gesprekken/verhalen
-Heeft goede humor
-Is knap
-Kan serieuze gesprekken of diepgaande discussies met hem voeren…
-Of gewoon lekker gek doen!
-Romantisch
-Eerlijk

Ik ga waarschijnlijk dezelfde dingen zetten.
-Hij is lief, maar niet te. anders zou hij veels te goed voor mij zijn
-ondanks ik ver weg ben af en toe komt hij toch naar mij toe
-we zijn allebei af en toe behoorlijk autistisch
-we kunnen allebei niet boos op elkaar worden (we hebben woordenwisselingen maar zijn nooit echt boos)

• we hebben allebei dezelfde stomme/droge/sarcastische humor
    -hij is super irritant maar dat maakt hem ook weer anders
    -we zijn allebei ontzettend intelligent. we begrijpen elkaar op dat gebied
    -hij is romantisch. met zijn rode rozen en zijn schattige principes. en hij koopt steeds een knuffel als ik weer een nachtmerrie heb gehad. of dat hij toen we 8 maanden had een ring voor me had gekocht, op één knie ging en vroeg of hij nog minstens een jaar mijn vriendje mocht zijn.
    -hij schrikt niet van mijn toekomst
    -hij is alles wat ik in een jongen zoek. hij verveelt mij nooit
    -we zijn allebei ontzettend koppig wat we allebei wel leuk vinden
    -en alleen bij hem kan ik compleet mezelf zijn zonder bang te zijn wat hij er van vind. Want ik weet dat hij zich net zo op zijn gemak voelt bij mij, en ook zijn ware ik aan mij durft te tonen.
  • en hij is ondanks dat we 1,5 jaar hebben al 5 jaar mijn beste vriend.