de redenen waarom jij verliefd bent op je vriend!

Ik ben benieuwd waarom jullie verliefd zijn op je vriend.

-Hij is echt de allerliefste die ik ken (op andere manier dan familie haha)
-Ik kan met hem echt om ALLES lachen.
-We hoeven ons bij elkaar echt nergens voor te schamen.
-Zijn lach en ogen zijn echt… wauw gewoon.
-Hij is 100% te vertrouwen, ik kan alles bij hem kwijt.
-We weten alles over elkaar en vertellen elkaar alles.
-Hij doet niet anders tegen mij als hij bij zijn vrienden staat.
-Hij is grappig, een klein beetje verlegen en cute.
-We hebben het gezellig met onze families.
-Hij doet er alles aan om bij mij te mogen en kunnen zijn.
-We hebben in 6 maanden (vandaaaaaaaaag) echt nog nooit ruzie gehad, alleen heeel af een toe een discussietje die na een kwartiertje alweer over was.
-en nog 73846834 dingen

p

Hier sluit ik me volledig bij aan. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
En ik kan alles bij hem kwijt waarover dan ook. Kan echt alles bij hem kwijt en hij is een kei mij gerust te stellen.

Hij is heel erg lief, maar geen slijmbal. Hij vindt het geen probleem om lang voor mij te reizen en naar me toe te komen. Hij heeft dezelfde flauwe rothumor als ik en we kunnen samen uren dubbel liggen (en daardoor bijvoorbeeld de hele film missen, haha). Ik hoef me nooit bij hem te schamen en hij is er altijd voor me. Hij kan belachelijk goed gitaar spelen :flushed: en is heel bescheiden.
Hij is best wel op de achtergrond, beetje verlegen maar dat maakt hem juist heel erg schattig vind ik. Hij heeft van die ogen waar je echt helemaal in kan verdwalen… :slightly_smiling_face:

• Hij maakt me altijd aan het lachen.
  • Ik kan nooit lang boos op hem blijven.
  • Voel me op me gemak met hem.
  • Zijn ogen en zijn lach, wauw!
  • Als we samenzijn hoeven de gesprekken nergens over te gaan, het blijft leuk.
  • Niks is lekkerder dan tegen hem aan kunnen kruipen.
    enz enz enz

Ik kan heel erg met hem lachen. Hij steunt me altijd. Hij vind het leuk dat ik gestoord ben en van lezen houd, en luistert altijd naar alles wat ik te vertellen heb (hoe debiel en zinloos dan ook). Hij is geduldig en rustig, en ik het tegenovergestelde. Hij is giseren speciaal voor mij naar Frozen 3D geweest. Hij vind mijn hond (mijn beste vriend) leuk. Hij is heel knap en weet hoe hij zich moet kleden. Hij roddelt als een oud omaatje met zijn vrienden, waar ik heel erg om kan lachen. Hij lacht altijd zo lief naar me met zo’n scheef lachje. En hij is gewoon super sexy.

Omdat hij gewoon… Hij is. En niets anders dan dat.

Ik kan de reden niet echt zeggen. Er zijn nog jongens waar ik goed mee kan opschieten, die ook goede kwaliteiten hebben, maar toch ben ik niet verliefd op hen geworden. Het is iets waar je niet echt je vinger op kunt leggen.

Ja dit. Ik weet niet, m’n vriend is gewoon… echt geweldig haha.

• Hij is lief en zorgzaam
  • Hij doet z’n best om mijn rare gedachtengang te begrijpen
  • We kunnen samen lachen
  • Hij stelt me altijd gerust
  • Ik vind hem echt een heeeele mooie jongen
  • Ik voel me gewoon vanaf het begin heel erg tot hem aangetrokken

Hij is heel lief, accepteert me zoals ik ben. Voel me echt op m’n gemak bij hem, kan mezelf zijn.

Omdat ik elke keer weer nieuwe dingen ontdek waarom hij zo leuk is

Hij is lief, lekker nuchter en mijn beste vriend. Kunnen overal over praten en niks is te gek. Kan goed mezelf zijn bij hem en hij begrijpt mijn passie voor sport. Hij is gewoon de perfecte jongen! :flushed:

• Hij is zichzelf. Als in, hij schaamt zich niet en doet lekker gek en daardoor voel ik me ook weer bij hem op me gemak en ergens vind ik het gewoon heel erg sexy als hij in een krokodillenpak als een gek in de club staat te dansen
  • Ik denk dat hij voor de meeste meisjes niet knap is, maar oh wat vind ik hem knap en aantrekkelijk. En mooi, dat vooral. Zijn gezicht lijkt zo als puzzelstukjes in elkaar te vallen en bij elkaar te horen. En zijn lichaam ook.
  • Hij vindt me wel raar maar hij beoordeelt me er niet over en vindt het leuk. Ik kan gewoon mezelf zijn bij hem en zeggen en doen wat ik wil zonder me er voor te schamen.
  • Als we samen in bed liggen en hij streelt me over mijn zij en mijn arm enzo dan voel ik me net een baby die heel rustig ontspannen ligt haha
  • Hij is lief. Obviously.

<3

Dit dus , en hij is ook m’n beste vriend geworden en kan alles bij hem kwijt.

Omdat hij gewoon perfect bij me past. :hugs:

Dit. En zoooooooveel meer. We zijn gewoon precies hetzelfde maar ook totaal verschillend.