De reden waarom het uitging met je vriendje

hoe wat wie waarom en hoelang hadden jullie? xx

Hoe;
ik: “Oooh, ik ben jou zoo zat”
hij: “Nou, ik jou ook hoor”
ik: “Makkelijk, dan ist uit”
hij: “oh… Oke”

Hoe lang al;
2,5 maand zoiets.

Waarom;
Ik was hem zat xD

Nou de laatste…na 4 en halve maand.

Hij bed8 steeds een smoesje om mij niet te zien en zo…en zo vond ik dr niks meer aan en dat heb k gezegd en toen was t uit!.

ik werd gek van hem xD hij wou op school áltijd bij mij zijn. hij liet me geen seconde alleen en thuis wou ie nooit afspreken. dan mocht ie zogenaamd niet. ieeeh hij was gewoon eng klef op school :stuck_out_tongue: eeens maar noooit meer.(zoiemand dan:P)

Met mn eerste vriendje over een smsje dat het gewoon uit was; ik wou een andere jongen!
En toen had ik met die jongen en toen ging het na 2 maanden uit, want het liep gewoon echt niet goed tussen ons.

Omdat ie zonodig een ander meisje moes hebben, die die ontmoet had op vakantie. we hadden 2 maanden… en ze woont nog provincie verder ook :pensive:

bij mij: Op msn hadden we amper gesprekken, en hadden alleen maar gezeik, en hij geilde alleen maar op mijn kont, en nog steeds :roll_eyes:

We zaten op zijn kamer en hij vroeg echt om de paar seconden:
Wat gaan we doen? :grinning:

*ZO frustrerend!

ik had 9 maanden een vriend, waarvn hij 4 maanden bij mij woonde en ik nooit buite kwam

• hij vertrouwde me niet zelf niet toen hij bij mij woonde
  • ik mocht niet meer naar vrienden
  • hij wilde altijd waar ik was & met wie
  • ik mocht niet uitgaan
    met kerst kwam ie cadeau’s halen en naaide dr uit naar huis
    volgende dag kwam ie ff langs om te eten, en na t eten was ie ok meteen weg :S en mn ouders en ik hadden net 1 stukje vlees voor te gourmette =@
    toen heb ik het uitgemaakt op 26 december =) en heb er ook geen spijt van gehad ook niet :grinning:

kortom hij was TE jaloers en

Smurfkuh, echt goed dat je hem hebt laten gaan. Wat een moeilijk type om mee te leven!

Bij mij is het nog nooit uitgegaan. Zit nu in mijn eerste relatie en heb het gevoel en de hoop dat het nog een hele tijd goed zal gaan. :slightly_smiling_face:

16 maanden … hij is vreemdgegaan …

dus ja :stuck_out_tongue:

4 maanden en toen was ie vreemdgegaan! en ging ie mij nog is de schuld geven ook… zegtie, ja ik weet nie twie ik moet kiezen, wil jullie beide geen pijn doen! :S raar joch

Mijn grote passie is paarden, zijn grote passie is gamen. Opzich niks mis mee, maar wél als de een de hobby van de ander niet respecteert. Hij zat zo’n beetje 24/7 vastgenageld aan zijn PSP/Xbox whatever en dan moest ik echt niet langs te komen, want dan hoefde ik niet op een gezellige avond te rekenen. Dat vond hij meer dan normaal. Maar ojee ojee, als ik dan in het weekend een hele dag bij mijn paarden was geweest, begon hij te zeiken dat ik aaaaaaaaaaaaltijd bij die klotebeesten en dat die ‘dingen’ heus wel een fucking dag zonder mij konden (zijn woorden) en dat ik maar eens moest kiezen tussen hem of die ‘stinkdingen’

Sorry, maar mijn paarden hebben dagelijks eten nodig. Mijn paarden hebben dagelijks een schone stal nodig. Mijn paarden hebben dagelijks beweging nodig. Mijn paarden hebben dagelijks aandacht nodig. Hij kan zichzelf daar allemaal wel van voorzien, maar mijn paarden kunnen dat níét. En de liefde die ik van mijn paarden kreeg, was me zóveel meer waard dan de liefde die ik van hem kreeg.

Voor mij was de keuze dus snel gemaakt. Dagdag relatie van 8 maanden, hallo eeuwige liefde van de paarden!

Hij was slecht voor me echt slecht
was vaak bang dat ie boos werd
moes altijd naar hem toekomen
hij bracht me nooit thuis
bepaalde dingen voor me (alle jongens uit je msn lijst weg)
en dat soort dingen.

Na 8 maanden ging het voor de 6e keer uit.
en nu nog steeds uit…
maar nog wel pijn mis hem soms wel mja dan denk ik kijk wat ie je heeft aangedaan…

XX

Teenslipper: wees blij dat je er vanaf bent! Zo’n relatie heb ik ook gehad en dat maakt je echt kapot!

Mijn laatste relatie is uit gegaan doordat ik zwaar depressief ben (ben manisch depressief) en ging vluchten in automutilatie en drugs. Heeft me enorm veranderd ook… Na een jaar trok hij dat echt niet meer en heeft hij het uitgemaakt. Kan hem ook geen ongelijk geven eigenlijk… Inmiddels ben ik gelukkig wel weer mn oude ik geworden en doe ik niet meer aan automutilatie of drugs. Maar het is helaas te laat. We waren 4 jaar samen en hebben 2 jaar samen gewoond… Hoop nog steeds dat het ooit goed komt.

het is miss beetje dom,maar wat is automultilatie ook al weer< heb er nl wel een van gehoord. xx

Het pijn doen van jezelf. Bij mij was dat door in mn armen te krassen, te knijpen, te slaan en een overdosis pijnstillers te nemen. Het is op dat moment prettig, omdat je door de lichamelijke pijn even niet aan de geestelijke pijn kunt denken. Maar dat gevoel duurt maar even… Drugs is ook een soort van automutilatie.

oke, dankjewel :slightly_smiling_face:

nog nooit een vriendje gehad :stuck_out_tongue: maar misschien zondag wel :slightly_smiling_face:

Na zondag had ik dus een vriendje (A)

En het is nu uit !

hoe: Weet ik veel, gewoon ik maakte het uit.
wie: Ik
waarom: Hij schold mijn vriendinnen achter m’n rug om uit, en mij zelfs (toen ik met hem had), hij deed het alleen maar om het zoenen enzo, en ik was niet meer verliefd.
hoelang: 1 maand en 3 dagen

Dione,
ik weet het ik ben ook blij dat het uit is, maar soms denk ik ook van fuck ik mis hem ik wil hem terug enzo.
I don’t know what to do, i feel so sad, how can i love him when he treats me bad.

Gelukkig ga ik vanavond ff de hort op en komt een hele leuke jongen ook, dus misschien dat het nog iets word zodat ik mn ex eindelijk helemaal kan vergeten.

Jij iniedergeval ook heel veel sterkte, heftig verhaal zeg!
XXX<3