De raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen

In het gangpad van een tourbus

Op het toilet tijdens een huisfeestje bij iemand.

En in iemand anders zijn tent, is misschien ook wel een beetje gek

In bad.

Trein. En bijna was ik een keer in slaap gevallen op een feestje staand tegen een muur, ik was onwijs moe en alcohol maakt mij altijd eerst heel druk en dan onwijs moe.

Op de trap in mijn oma’s huis. Ik zou die nacht bij haar blijven slapen en ik was ontzettend moe, dus ik zei dat ik even naar de badkamer ging om mijn tanden te poetsen. Ben toen op de trap gaan zitten ( weet eigenlijk niet eens meer waarom… ) en ben kennelijk in slaap gevallen. Mijn arme arme omaatje he-le-maal in paniek omdat ze niet wist wat er aan de hand was… :cold_sweat:

Ik probeerde mn voordeur open te maken maar ik was een beetje aangeschoten en ben toen voor de deur in slaap gevallen…

In de trein met mijn mond wijdopen natuurlijk :dry:

Tegen de voordeur aan haha, zittend op de bank bij vrienden, in de les, op de vloer van mijn kamer en een keer in de trein.

Achterop een brommer denk ik.

Tijdens gym in de kleedkamer.
In de saaie wiskunde les (meerde keren)
Buiten tegen de voordeur.
Bij de buren bij de voordeur.

Tijdens een repetitie met de harmonie waar ik in speel :cold_sweat: Tegen m’n saxofoon aan :stuck_out_tongue: Was gewoon zoo moe XD
En tijdens breaking dawn part 1 in de bioscoop, toen ik wakker werd zat m’n vriendin helemaal te janken, en ik zat zo van ‘wtf XD’ :slightly_smiling_face:

Op de grond in de badkamer met lichten aan… en op de trap xd

In de badkuip (zonder water) lololol.

In een restaurant op mijn moeders schoot…

Tijdens de geschiedenisles en over mijn toen-nog-niet vriendje in de bus met school tijdens een lange rit na een avond die heel laat was geworden hahaha.

Bij de buren in de tuin op een tuinstoel…
Kon de sleutel van de poort niet vinden, maar ben wel over de poort geklommen bij de buren, maar hoe??! Haha.

Ach wat drank soms wel niet met je kan doen na een feestje :flushed:

Ik ben heel saai, maar ik ben een aantal keeronder de douche in slaap gevallen.

In een koffer…

upje!

In de kelder.