De raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen

De titel zegt het al, wat is de raarste plek waar je ooit in slaap bent gevallen?

Ik ben een keer (of meerdere keren :cold_sweat:) midden in de nacht op het toilet in slaap gevallen en ooit achter op de fiets tegen de rug van een vriendin

Ik ben ook in het toilet in slaap gevallen (thuis) en tegen de voordeur.

Ik heb echt werkelijk geen idee, volgens mij in het huis van m’n tante.

haha hoe kun je tegen de voordeur in slaap vallen?

In de douche in ons appartement op vakantie. Ik was gaan slaapwandelen en ik ben daar terecht gekomen :’)

Dit is wel al meer dan 10 jaar geleden geloof ik. Normaal kom ik niet verder dan frans les.

Face down op een rij stoelen… Ik was wel wat jonger en onwijs kapot. Er is een foto van, dat ziet er dus echt niet uit. :’)

In de shisha lounge denk ik haha

hahahaha, ik ben ook een keer toen ik ziek was in m’n slaap gaan douchen!

Uuuuuuhm in de bus denk ik haha :’)

Op vakantie een keer bovenop de televisie, ik was aan het slaapwandelen en ben dus uiteindelijk op de televisie gaan zitten slapen, haha.

In een restaurant, met mijn hoofd op tafel :’)

onder de douche, en toen ik heel klein was op de wc. hahaha :cold_sweat:

:grinning_face_with_smiling_eyes: Hahaha tess

ON:
Volgens mij in de trein

In een bus denk ik.
Dat is niet echt zo raar, maar ach. :stuck_out_tongue:

In bad, in de douche. Als ik dan een ochtenddienst gedraaid had en ik dan lekker in die stomende hitte zat :’) M’n moeder werd wel steeds boos omdat het in de douche veeeeel water kostte en ze bang was dat ik in bad verdronk :’)

In de bioscoop ik was zo moe die dag en heb niks van de film gezien.

In de stad op de grond tegen een winkelruit aan.

Op de trein tegen de schouder van een klasgenoot aan. Zeer awkward.

op n stoeltje tijdens een feestje (wat wel het raarst was), in de bios, in de collegezaal en in de trein en toen werd ik een paar haltes te laat wakker :"D.

Op de vensterbank met mijn hoofd :stuck_out_tongue: ik was ongesteld ,moe en had t koud :stuck_out_tongue: