De -prachtige, sexy- Ahh Bra x'D

Seamless microfiber pullover
V neck, wide shoulder straps
Soft, full-coverage cups
Center ruching for bust shaping
Ribbed band for comfort and support
96% nylon, 4% spandex
Machine wash, tumble dry
Closed-fitted: follows your curves, outlining your figure

[b]Productinformatie

Wordt u ook moedeloos van die oncomfortabel traditionele beha’s, die nooit helemaal lijken te passen? Moet u de hele dag trekken en duwen en na elke wasbeurt de bandjes aanpassen? En niet te vergeten die vervelende bandjes, clipjes, haken die altijd zichtbaar zijn en de striemen en irritaties op uw huid die u krijgt van een net niet goed passende beha!
Wanneer u dan eindelijk denkt een beha te hebben gevonden die past ziet u die vreselijke vetrollen en beha lijnen door uw kleding tevoorschijn komen. Wie weet nou precies welke maat ze hebben, elk merk lijkt anders te zijn? Sommige passen maar de meeste niet. Dit is de belangrijkste reden dat ruim 80% van de vrouwen rondlopen met een verkeerde maat beha.

Vanaf nu is dit voorgoed voorbij! Tel Sell introduceert de Ahh Bra. Ontdek het ongelofelijke comfort en zie er geweldig uit met de altijd passende Ahh Bra van Tel Sell.
Dankzij Ahh Bra’s baanbrekende “Body Form” technologie zijn schouderbandjes, cupijzers, haakjes en verstelbare bandjes allemaal verleden tijd.
Ahh Bra komt in 8 verschillende maten van ‘XS’ tot ‘XXXXL’. De maten van de beha’s lopen lekker eenvoudig en gelijk met de maat van uw t-shirts. Dus geen gedoe meer met cupmaat en omvang.
Stop met het dragen van die pijnlijke en oncomfortabele beha’s, maar draag de Ahh Bra van Tel Sell en u zult genieten van het comfort en de geweldige resultaten.
U kunt de Ahh Bra ook gebruiken als een topje, leuk onder een bloes of shirt. Indien gewenst kunt u de Ahh Bra zomers zelfs als losse top dragen, mooi en elegant.
De Ahh Bra is van alle markten thuis, comfortabel met een geweldige pasvorm, eenvoudig maar zeker ook chique voor onder zelf een gala jurk.[/b]

Met andere woorden; Een spuuglelijke BH van microvezel, een beetje hetzelfde idee als de topjes die vele meiden dragen als ze nog niet genoeg tieten hebben voor een BH, die je voor twee euro bij de Zeeman kan kopen. WOW!

Bestel nu Ahh Bra voor slechts ¤ 69,95 en u ontvangt 2 Ahh Bra’s helemaal gratis! In totaal ontvangt u dus 3 Ahh Bra’s voor de prijs van 1! Kopen kopen kopen!

Dikke fail wat mij aangaat. Wat vinden jullie?

http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/ahh-bra.jpg

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:4MD30DMcjjmrNM:http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/da/2/AAAADCp-78gAAAAAANouew.jpg?v=1278812578000&t=1

Maat XXXXL… wow.

Fail indeed, als je gewoon de juiste maat koopt kan dat ook prima zitten lijkt mij.

Ik word helemaal GEK GEK GEK GEK GESTOOORD van die reclame. En die naam ook. En het ziet er gewoon niet uit.

HAHAHAHAHAHHAHAHA GENIAAL HOE JIJ HET BESCHRIJFT

Zegt die presentatrice tegen zo’n vrouw na de ‘metamorfose’
“your husband is gonna love it!”

Nou het is echt het meest sexloze ding dat ik ooit heb gezien.

Haha wat lelijk, die naam ook :’)

Ik heb van hemdjes altijd maat 34 maar van tshirts maat M, welke maat heb ik nou nodig? En wat nou als je cup D hebt maar wel super slank bent, waardoor je wel een kleine tshirtmaat hebt?

ooo geweldig heb ik ook gezien op tellsell ofzo. :tipping_hand_woman:

U kunt de Ahh Bra ook gebruiken als een topje, leuk onder een bloes of shirt. Indien gewenst kunt u de Ahh Bra zomers zelfs als losse top dragen, mooi en elegant.

haha :’)

hahahaha, hoé lelijk. :’)

Ik heb maar 3 tekens nodig:

:’)

haha inderdaad, in dat filmpje laten ze altijd zien ‘hoe goed het wel niet ondersteunt’… eh? je kan net zo goed niks aandoen

Die reclame is zo grappig! Doen alsof het een supersexy ding is terwijl zelfs een blinde kan zien dat dat niet zo is :tipping_hand_man:

En in de zomer als topje dragen hahahaha… dat wil iedereen toch?

Mn vriend zat dat wijf hard uit te lachen op tv. Volgens mij is 't ook niet echt goed voor je borsten. Ik hou het lekker op een normale bh!

hahahaha
als losse top in de zomer,
dat zal zeker elegant staan…

haha, ik zag hem ook op tel sell, wat een vreselijk ding.

Ahh Bra Cadabra :’)
Wat een lelijk ding. En in de zomer dragen als een topje ? WTF :’)

Haha, dat geeft toch totaal geen ondersteuning? Inderdaad dikke fail.

Haha dat was pas bij teleshop! Dat werkt toch voor geen meter? Het is gewoon een topje!

Ugly.