De populaire meiden

Verafschuw je ze bij jou op school, of ben je er zelf een? Loop je met een grote boog om ze heen of vind je ze aardig? Hoe sta jij tegenover dit groepje bij jou op school? Ga je veel met ze om, pesten ze je of boeit het je eigenlijk niet? Laat het hier weten…

xxx Emmertje

Ik laat ze lekker met zn allen populair doen, ze doen maar waar ze zich goed bij voelen :wink:

In mijn klas zijn er maar 7 meisjes, en er zijn wonderbaarlijk genoeg geen ‘‘populaire meiden’’ in de klas. Wel van die nerds, maar ik wil liever geen contact met van die populaire meiden. :]

nope, die wyven dénken dat se populair syn maar dat syn se ECHT nieett.
dont like them en never will :wink:

Ja bij ons zitten der best wel veel in de klas, fucking irri. zeg niet zoveel tegen ze, ze mogen mij ook niet zo

mij mij zitten er gelukkig geen in de klas! maar wel in de kluster klassen
en ik praat gewon niet tegen ze
en heel af en toe als e met ze móet samen werken, zijn ze best aardig!

Hmhm, nee alleen met handenarbeid&Gym… x’]

Vannochtend nog ruzie gehad x’]

Wij hebben niet echt zoveel onderscheid op school, er zijn niet een paar ‘super-popie-jopie’ meiden ofzoo…

Ja en dat zijn dan van die kleine meisjes die denken dat ze wat zijn

ik ga er niet zo veel mee om :slightly_smiling_face:

sommige zijn wel aardig alleen maar als ze in een groepje zyn … miauw

Toevallig alleen in mijn klas niet. Maar in de parallelklassen wel. Sommigen zouden best wel leuk kunnen zijn, maar ze hebben altijd direct een oordeel over mij >_<

In mijn klas zitten alleen maar meisjes :wink:

Er zijn niet echt populaire meiden ofzo

Wat noemen jullie populair, ik vraag me af of ik nou populair ben?

Hm we hebben wel een paar “popies” op onze school zitten maar dat zijn dan vooral mensen die denken dat ze heel geliefd zijn , nja ik kan me er niet druk om maken.

ik hou me eigenlijk niet zo bezig met wie populair is en wie niet
ik heb een vrienden groep waar ik blij mee ben, miss ben ik zelf wel een beetje, interesseerd me niet echt :grinning:
er zijn wel wat meisjes die door anderen populair gevonden worden volgenmsij, die mag ik neit echt, ze blokkeren altijd mijn kluisje, da’s hun lunchplek…
maja, gaan altijd wel aan de kant, maar t blijft vervelend :frowning_face:

kijk bij ons moet je het zien, bij ons zit er in de klas 4 van die mensjes ( meisjes:P) die zich zo voelen :stuck_out_tongue: en in andere klassen ook, en dan gaan ze met zn alleen bij een zoon plek staan en dan voelen ze zich oh zo geweldig :’) best triest maargoed laat ze maar

je moet ze eerder wat te vriend houden dan dat je tegen hun gaat schelden enzo want anders krijg je de hele groep tegen je aan, en echt dat wil je echt niet:P

bij ons ist ook zo : hoe hoger niveau des te minder popiegasten je in je klas hebt:P nja ik zit op havo en daar zitten er wel veel
soms best irri maarja ik laat ze maar gewoon met rust;)

ik heb 12 leerlingen in mijn klas en niemand doet populair ofzo… maarja ik zit met allemaal 18jarige mensjes… best verschillend met 5 jaar geleden, het is gewoon een fase I guess?

Bedankt voor jullie reacties :wink:

Nop ze zitten niet bij mij in de klas, wij hebben gewoon een leuke klas. Maar ik heb ook geen problemen met ze ofzo. Ik zit met clusters alleen wel bij 3 van die meiden maarja, geen problemen mee.

Ik kan eigenlijk met iedereen opschieten.

xLablonde jaa dat is inderdaad zo, in vmbo t/havo vorig jaar zater de meesten. En in havo/vwo zitten er al veel minder…