De Popgroep - Villa Achterwerk

Wie kijkt er hier naar de popgroep :stuck_out_tongue:?
Het komt elke zondag om 10:00 op Villa Achterwerk.
Ik vind het echt grappig gewoon. Vooral baby Justin is grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Up

plaatje:

http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/files/2009/01/popgroep4-websitebeeld.jpg

Dat haat ik dus zo intens erg :’]

wow het ziet er heeeeeeeeeeeeeel eng uit

lol
mijn vriendinnen vinden dat ook vet eng
maar het is echt grappig xD

Wtfffffffff is dat!?
They scare me.

Het ziet er nou niet echt… aantrekkelijk uit :’)

upje

haha ik ook…

Ik vind het echt leuk, eerst haatte ik het en keek ik mee omdat beide m’n zusjes het leuk vonden. Toen ontdekten ze iets leukers om te kijken op zondagochtend en toen ging ik juist naar m’n moeders kamer om het te volgen XD

Wist niet eens dat het terug was, ga het zeker volgen.

BABY JUSTIN IS THE BEST, dat sowieso.

yay iemand die het ook leuk vindt :slightly_smiling_face:

http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/
baby justin ftw

ik haat dat zo erg xD

zo’n hekel aan!
die baby Justin is helemaal een kut kind…
En heel dat zooitje; aaaah.
Vreselijk :stuck_out_tongue:
Dat blijft ook maar terug kopen, komt er een programma tussen door, en dan weer dat…

Dat is meestal bij Villa Achterwerk he. ;3

Ja dat kijk ik ook XD
Alleen als ik er tijd voor heb.

Komt het er niet om 9:00 uur op? xD want om 10 uur is altijd die vreselijke museumbendeshit met die Bastiaan van Zoop (ik heb nooit z’n echte naam onthouden)

De Popgroep is ge-ni-aal (het is gewoon zo fout dat het leuk is). Ook al zou ik mn kind er nooit naar laten kijken, want soms kan het écht niet wat ze zeggen/doen. XD Ik lig altijd in een deuk om die baby.

Maarja, I guess I’m a fan. Ik ga er speciaal voor m’n bed uit. Seriously :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan slaap ik nog.

Kijk dat zijn nou enge poppen.

Ik vind het dom en soms nogal grof voor jonge kinderen.

Ik vind dat Villa achterwerk flink achteruit is gegaan, toen ik villa achterwerk keek als kind was het pas leuk, met Roos en Van Rossum en Van Oorschot en altijd die strijd om wie de rode knop in mocht drukken :'D