De player, ook al zo'n last van?

Mijn verhaaltje:
Ik word helemaal gek, er is een jongen. hij heeft net voor 3 dagen ofzo een vriendin. maar ik ben er al aan gewend hij heeft namelijk elke 3 maanden een nieuwe. Een tijd terug hadden we een avond van de kerk, toen begon ik hem leuk te vinden. Maarja, die avond was zijn huidige vriendin er ook. Sinds toen zijn ze gaan krabbelen en smsen (neem ik aan). En nu is het zijn vriendin. Vanavond hadden we een avond van de club van de kerk. En hij zat zo erg met me te flirten, ik vond het natuurlijk niet erg. Hij pakte ook twee keer heel even mijn hand, en nou moet ik alleen maar aan die gast denken en dat wil ik helemaal niet. Ik ben al, 3 jaar terug ofzo, een hele lange tijd verliefd op hem geweest. En ik wil dat niet weer. Hij is gewoon stom, hij moet dat gewoon niet doen, hij heeft een vriendin. En dan staat er in zijn naam … ‘hartje’ … en dan denk ik, naaibal, je houdt niet van haar. Maarja, dit is mijn zielige verhaaltje.

En nu jullie!

'T echt zo’n jongen die zijn gaves op de compleet verkeerde manier aanpakt… maar mocht je hem achter JOU aan willen hebben ( en dat zal 'm wel flink wakker schudden) dan moet je d’r voor zorgen dat je totaal ongeïnteresseerd lijkt in wat hij bij je probeert, maar wel op speelse wijze :wink:

Gezien hij toch zo gewend is om te krijgen wat hij wil, ben jij dan anders… en dan ben jij dus een hele opgave voor die kerel… en dan wordt 't voor hem des te moeilijker om jou te krijgen, want dan gaat hij denken dat jij veel beter dan hem gewend bent, en DAT is waar jij naar moet streven om OF van hem af te komen, OF hem te willen… dat is maar net waar jij voor wil kiezen.

Dankje voor je snelle reactie en tips! ik zal er aan denken. Het is echt een hele lieve jongen, ik heb ook een hele andere kant van hem kunnen zien.
Hij weet gewoon iets te goed van zichzelf dat ie er niet verkeerd uitziet.

Ik haat players!!!
vind ik iemand leuk, kom ik erachter dat ie een player is. Het is me nu al zo vaak overkomen!! pff… alsof er geen ‘normale’ jongens meer zijn.
Of ik val gewoon op players :\

Ja, players zijn echt stom. Eigenlijk heb ik al een hekel aan dat woord, 'player’maarja.

Die jongen heeft van wat ik van jou verhaal begrijp in mijn ogen NIKS verkeerd gedaan.
Hij heeft je hand vastgepakt en een beetje geflirt, terwijl die een vriendin heeft, als dat je al een player maakt jezus zeg!
Dan ben ik zelf een 100X ergere player (bestaat dat in vrouwelijke vorm?)

dit is precies wat elke meisje MOET weten, altijd handig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meningen kunnen verschillen.

Alsjeblieft :beer:

Doet me denken aan die film John Tucker must die ;p

Ik begrijp eigenlijk niet hoe je verliefd kan worden op zo’n jongen. Moet er echt van kotsen, die zelfvoldane jongetjes die denken dat ze zoveel meisjes kunnen krijgen (wat vaak ook spijtig genoeg waar is)

Ik snap het ook niet. Ze WETEN dat het een player is maar gaan er toch achterna. Ook al zit je op een roze wolk: je vraagt d’r om!

Ik ben niet verliefd, het is gewoon een stomme jongen die de hele tijd door mijn hoofd spookt.

Mijne heeft sinds ik verliefd op hem ben ook al 2 vriendinnen gehad, waarbij hij er bij 1 vreemd was gegaan (dus in totaal 3 wijven geneukt)
En dan doet hij ondertussen ook nog poeslief tegen mij, als ik moeite had gedaan had ik misschien wel met hem gehad. maar wat hij ook zegt tegen mij en hoe die ook tegen me doet, het zou me geen fuck verbazen als hij morgen een ander zou hebben!

sorry moest k ff kwijt.

Maar je vind hem dus nog leuk, als de jongen die ik ken het met die meisjes had gedaan zou ik hem niet eens leuk kunnen vinden. maarja, dat ben ik.

Ik snap best dat je valt op een player, ik ben d’r ook al veel op gevallen.(helaas)

Maar wat het is, die players zijn, als je met ze samen bent enzo, ook gewoon heel lief/leuk/schattig, maar dan hoor je daarna weer dat hij ook zo is met weet ik veel hoeveel andere meisjes, en dan ga je ervan balen.

Want players zijn meestal gewoon jongens die iets heel leuks hebben, waar best wat meisjes op vallen, waar de jongen van profiteert, en de meisjes diep in hun hart weten dat hij met hun ‘speelt’, maar toch proberen te geloven in het beste van die jongens. Hopen dat hij voor jou verandert, verliefd worden, en teveel van hem pikken.

geen last van,
ik heb last van de jongen die zestienjarige meisjes misschien wel te jong vindt (hij is 20).
slaat toch nergens op!

dat heet persoonlijke voorkeur…

en tja, ik kan 'm ergens wel begrijpen, ik heb 't zelf niet zo met jongens die 15 zijn ofzo…dat worden gewoon geen dikke kameraden van me… maar meisjes van 16, tja… daar kan ik me prima mee vinden.

Maar als ik een meisje van 14 zou hebben (ik ben zelf 18) is dat ook gelijk 4 jaar, maar goed, daar zit dus heel wat ontwikkeling tussen in :slightly_smiling_face: en da’s toch ff een verschil, en vanaf je 16e gebeurd er bovenin ook nog wel wat :wink: