Ik ben sinds kort aan de pil. Heb nu al 1 strip gehad ben ongesteld geworden, aan een nieuwe begonnen en ben nu bij de 4e dag. Ik heb een vriend waar ik ook seks mee heb.
Maar stel we willen seks hebben maar hebben geen condoom bij ons, kunnen we dan gewoon seks hebben zonder zorgen te maken of ik zwanger word. Want las ergens dat de pil pas na 2-4 maanden echt betrouwbaar is maar ergens anders las ik dat die al na 7 dagen betrouwbaar is !? En als je een jongen pijpt en het doorslikt kan je dan ook zwanger worden? De een zegt van wel de ander zegt van niet.
Ik kom er niet echt wijs uit misschien kunnen jullie mij helpen om mijn vragen te beantwoorden want durf het niet aan me moeder te vragen, ze weet wel dat ik aan de pil ben maar ze denkt vanwege mijn ongesteldheid dat het wat regelmatiger is maar ze weet niet dat ik al seks heb met mijn vriend, ze vind het nog een beetje te vroeg ze is bang dat ik er spijt van krijg als ik het te vroeg doe. Ben al paar keer goed bedonderd door jongens en dat weet ze, dus ze is bang dat ik er spijt van krijg.
Maar kunnen jullie mijn vragen beantwoorden en wie slikt nog meer de pil? Heb je dan seks met of zonder condoom?
Sorry ben beetje erg nieuwschierig
Liefss Kirsten xx