De pil.

Ik heb eigenlijk een domme vraag… hihi!

Mag je na het inslikken van de pil gewoon nog uitgebreid eten!? Want ik heb honger, dus wil even iets van friet eten maar ik weet niet of dat slecht is ( ben net aan de pil)

Algemeen ‘de pil’ topic.
Verder heb je hiervoor je bijsluiter.

Om maar even antwoord te geven, je kan gewoon eten.

Thanks!

damn dat zou wat zijn als je niet gewoon mocht eten,
vooral omdat er een halve bevolking is die hem
sochtends slikt…

Dat is idd een ohmijngottie opmerking.

of des avonds.

Vertel ons eens, waarom je JIJ denkt dat je na het innemen niet zo mogen eten?

Wat voor theorie zit daar achter?

misschien denkt ze er net zo over als ; vitaminen en zuivel?
haha, als je bij de dokter vraagt om de pil enzo, maakt die een uur vrij om een uitgebreid gesprek met je te houden O.O

Vitaminen en zuivel? Kan dat niet samen?(daar heb ik nog nooit wat van gehoord)

Nou ja de pil is ook gewoon een medicijn en bij sommige medicijnen mag je bepaalde dingen niet eten.

Of ze bedoelt misschien dat je dikker wordt van de pil en daarom niet vet mag eten?

Mja ik ken het anti-conceptie en antibiotica verhaal. Maar dat word je ook verteld door de dokter (en het staat in de bijsluiter)

En dat het gebruik van de pil geen invloed heeft op het besturen van grote machines(ja dat staat in die van mij) :'3

Ja, maar dan staat het duidelijk in de bijsluiter vermeldt.
Dat had ik ook met mijn antibiotica, die zooi moest ik 3x per dag innemen en dan mocht ik 2 uur daarvoor en 1 uur daarna niet eten. Maar dat is echt iets totaal anders dan dit.

Die laatste opmerking is echt onzin =’]
Ik ben totaal niet dikker geworden van de pil en als je vet gaat eten terwijl je aan de pil bent, word je dikker ja. Maar als je vet eet zonder dat je aan de pil bent word je ook dikker.

Ja weet ik. Maar toch snap ik dat mensen zo’n gedachtekronkel kunnen maken.

Oke, ik schrok al, dacht dat jij dat dacht =’]

Heb soms trouwens echt het idee dat ik een van de weinige ben die de bijsluiter van medicijnen leest. (bij de pil staan er echt enorm creepy dingen in)