de pil

Meiden, ik slik al 12 dagen de pil. Heb me netjes aan de regels gehouden, beginnen met de allereerste pil op de eerste dag van menstruatie en daarna elke dag door blijven slikken. Nu heb ik 2x seks gehad zonder condoom en mijn vriend is in mij gekomen.
Ik ben ergens toch bang dat ik zwanger kan raken omdat ik net pas aan de pil ben, ookal heb ik het internet gelezen dat je vanaf de eerste dag dat je de pil slikt al meteen beschermd bent tegen zwangerschap tenzij je je pil vergeten bent dan. Kan iemand me gerust stellen? ben nog steeds bang ergens…

Algemene Pil topic! :slightly_smiling_face: Ik zoek hem even op.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/de-pil-227083.0.html

Je hebt het helemaal goed gedaan hoor :slightly_smiling_face:. Zeker als dit ook in de bijsluiter van je pil staat. Dus kijk dat nog even na. Mocht je toch met een vervelend gevoel blijven zitten kun je altijd over een paar weken een test doen om het zeker te weten

Ik moest een maand wachten tot ik beschermd was. Maar dat was denk ik omdat ik niet op de eerste dag van mijn menstruatie begon, maar gewoon random

Als je buiten je menstruatie om begint moet je 1 strip slikken voor je beschermd bent.