de pil

hallo lieve mensen,

ik heb een probleem en ik heb echt advies nodig!
ik heb sinds een tijdje een vriend en ik denk dat ik er wel aan toe ben om sex met hem te gaan hebben.
nou allemaal heel mooi, maar ik slik de pil nog niet.
ik wil het niet doen met alleen condoom maar ik mag de pil niet slikken van mijn moeder.
nu heeft een vriendin aangeboden om de pil die zij slikt stiekem door te geven aan mij, dus dat ik de pil van haar ga slikken (zij haalt extra doosjes bij de apotheek).
de arts zei dat de pil die mijn vriendin slikt de ‘standaard’ pil is, dus ik zou hem ook kunnen slikken als het goed is.
wat denken jullie hiervan?
is dit een goed idee, of kan ik het ook anders doen?

algemene pil topic

Het valt op ten duur op dat zij steeds extra pillen wil, je kan beter het gewoon uitleggen aan je moeder en dat je gelieve niet vast zit aan een kind voor als het wel fout gaat met een condoom. Er zijn btw ook condooms die extra dik zijn, ook al voelt een jongen dan bijna helemaal niets dan is het wel veilig.

Je kunt ook zelf de pil kopen bij de apotheek. Geef dit gewoon aan bij je huisarts. Ik denk dat je dat bedrag wel kunt missen (ieder half jaar een 10tje ofzo en dan reken ik volgens mij hoog).

Slecht plan, gewoon zelf aan de pil gaan of hem niet slikken. Verder is er een algemeen piltopic.