de pil voor puistjes.

heee mensjes. ik weet het, er zijn heel veel topics voor puistjes en blabla,
maar alsnog open ik een nieuwe ;p ik heb veel puistjes, en ik ben al maanden geleden naar me huisarts geweest. toen kreeg ik tabletten, die moest ik 2x per dag slikken. toen later nog een keer, met een gezichtsgel erbij. die gezichtsgel moest ik ook nog een keer halen als die op was. dat heb ik gedaan, en nu is ie nog niet helemaal op, maar ik gebruik hem niet meer omdat ikgeen zin heb of het vergeet, er is wel een heeeeele verschil met hoe ik eerst had, en nu. toen ik met mijn moeder naar de huisarts ging zocht hij op de computer iets voor puistjes/acne enzo. toen zei hij dat de pil ook kon, maar me moeder wil dat liever niet, ze zei; ja maar of dat goed is hé… maar ik zit er echt mee. heeft er iemand ervaring mee, of heeft iemand de pil voor haar puistjes gebuikt? geef hier tips… en als je nog iets anders weet wat ik anders kan doen dan kun je het hier ook plaatsen… graag zelfs. ;p

Xxx van de puistenkop x]

Xxx

oeeeeeeeeeeeeeps, ik heb hem bij de verkeerde onderwerp geplaatst!
haha sorry mensjes:$

Ik begon met de pil om van mijn puistjes af te komen omdat voor de rest niet egt wat werkte. En bij mij zijn nu de puistjes weg, het duurde wel eventjes (half jaartje voor egt alles weg was) maar ik ben nu puistvrij, alleen als ik ongesteld ben heb ik er 1 of 2 maar daar hoor je me niet over. Bij mij was het ook makkelijk omdat mijn moeder er zelf mee aankwam aangezien ik ook last had van pijn bij mijn ongesteldheid. Maar het is niet slecht voor je anders raad je dokter het niet aan, denk ik zo?

oeeh, dat klinkt wel goed…
ik ga binnenkort wel weer een x langs de huisarts. =) en anders naar dermatoloog… iemand nog meer tips/ervaringen?