de pil tegen acne

Hee ik heb even wat vraagjes:
-welke pil tegen acne heb jij?

• na hoeveel dagen/weken resultaat?
  • hoe oud was je toen je begon?

dit waren mijn vragen!

Xx

-welke pil tegen acne heb jij? Diane, i think

• na hoeveel dagen/weken resultaat? Een maand of anderhalf wel goed resultaat maar na 3 maanden pas echt weg, alleen het kwam terug na 6 maanden whooptiedooooo. Het is nu wel weer aan het weg gaan.
  • hoe oud was je toen je begon? 14.

dankje!

kwam het weer terug omdat je stopte?

Neee! Het werd zomer en toen werd het heel erg en toen ging ik ook aan antibiotica en toen ging het weer een beetje weg alleen doordat het winter wordt is het weer erg droog dus komen de pukkeltjes weer terug!

Das balen!

-welke pil tegen acne heb jij? De diane pil.

• na hoeveel dagen/weken resultaat? Ik ben nu pas net eraan begonnen en heb me eerste strip af, begin vandaag aan me tweede strip. Ik zie nu al een groot verschil, nog wel een paar hele kleine bultjes.
  • hoe oud was je toen je begon? 15, toen had ik een andere pil en daardoor kreeg ik juist meer puistjes, dus nu ben ik 16 en ben net met deze pil begonnen.

-welke pil tegen acne heb jij? Diane

• na hoeveel dagen/weken resultaat? 3 maanden ongeveer
  • hoe oud was je toen je begon? 15 jaar
    De pil is het enige dat echt hielp voor mij. Nu heb ik al een paar maanden geen énkel puistje meer gehad.

Hmm ik mag niet aan de diane van mijn dokter, 3x zo’n grote kans op trombose namelijk. Zie dit maar als een up (=

-welke pil tegen acne heb jij? Diane pil

• na hoeveel dagen/weken resultaat? Goh dat weet ik echt niet. Maar denk wel minstens een half jaar of zoiets voor ENIG verschil (nu is het nog steeds niet super 3 jaar later maar hé)
  • hoe oud was je toen je begon? 13 (begin 14?) jaar

Ik heb ook de diane, heb nu wel een pukkel op me kin (tsss) maar ik zag wel snel resultaat en ik begon op mn 16e denk ik

• welke pil tegen acne heb jij? Diane 35
  • na hoeveel dagen/weken resultaat?Na 2 weken waren de puistjes weg, maar pas na 2 jaar ofzo de grote ontstekingen en dergelijke
  • hoe oud was je toen je begon? 13 jaar

Ik ben een keer een paar maanden met de pil gestopt en toen kwam het net zo hard weer terug. Dat doe ik dus niet meer. Ik slikte toen al 7 jaar die pil.

• Welke pil tegen acne heb jij?
    Diane
  • Na hoeveel dagen/weken resultaat?
    Dat durf ik niet te zeggen, omdat ik het tegelijk gebruikte met Roaccutane (ook tegen acne)
  • Hoe oud was je toen je begon?
    14 jaar (ben nu bijna 17)

Algemene piltopic.