De pil doorslikken

Hoi, omdat ik in het pil topic geen reactie kreeg vraag ik het hier want ik moet het nu weten.

"Ik had zondag rond 11:20 in de ochtend mijn laatste pil van de strip genomen.
Nu, (maandag) hoorde ik rond 11 uur in de avond dat ik ergens kon blijven slapen dus ik had geen zin om dan ongesteld te zijn.
Ik had de 1e pil van maandag (nieuwe strip) dus net na 11 uur ingenomen, nog voor 23:20, dus voor 12 uur na de gewone tijd dat ik hem in zou nemen.

Nu is mijn vraag, wat moet ik morgen doen, de pil gewoon weer rond 11:20 in nemen zoals normaal of 23:00?"

Dus moet ik hem nu in nemen? Ik denk het wel eigenlijk maar ik kan er niks over vinden :s

Gewoon weer op normale tijdstip. Als je bv een keer bent vergeten moet je er 2 nemen, dus lijkt me dat ‘kort’ achter elkaar nemen geen probleem is. Er bestaat een kans dat je doorbloedt, maar dat is mij nog nooit gebeurd.

Ok als iedereen het zegt ga ik daar maar vanuit, ik weet namelijk niet hoe het zit met een nieuwe strip…

Je normale tijdstip.

@ Girl3519; het is niet de bedoeling dat je 2 pillen tegelijkertijd neemt.

@kaBOOM Als je een keer bent vergeten en daar de volgende dag achter komt wel, dat is tenminste bij mijn pil zo (heb 2 soorten gehad)

@kaBoom: Wel als je het ben vergeten en je buisluiter dit meldt. Het staat letterlijk in mijn bijsluiter dat wanneer je eentje bent vergeten het zo snel mogelijk moet nemen. Wanneer dit pas na 24 uur is, moet je beide nemen.

Er is trouwens een speciaal Pil-topic voor dit soort vragen.

Slotje, algemeen topic :slightly_smiling_face: