De Pfaff's

wat vinden jullie van hun? en hun serie? share your opinion!
ik kijk serieus zowat elke avond haha (’: echt een geweldige familie :grinning:

ik vind de pfaffs echt leuk. haha. vooral bruce’je :grinning:

ik vind nicolas, debby, keano, liam de mooiste van allemaal. sorry haha (’:
nee maar echt, een geweldige familie! ben er soms jaloers op! ze hebben alles!

Dan heb je waarschijnlijk nog niet gehoord van alle schandalen (lees: fraudezaken) waarin ze verwikkeld zijn. :stuck_out_tongue: Google het maar eens als het je interesseert, maar ik gok van niet. Als je profiteert op de kosten van een ander is het niet moeilijk, nee…

maar het is al betaald haha (:

Ik zou nooit, jamais op zo’n oneerlijke manier zo’n rijkdommen willen vergaren.

jamais? ik voel me dom haha.
enne, ze zijn rijk door de carrière van jean-marie! (’:
niet door die fraudezaken, die hebben ze alsnog eerlijk betaald.

Nogal niet gek, Debby heeft zichzelf voor duizenden euro’s laten verbouwen :’)

Doe mij maar gewoon Kelly, die rockt gewoon iedere look.

Ik vind Keano en Liam het minst leuk. Het zijn lastige kinderen die absoluut nooit luisteren. Zou er helemaal gek van worden.

Shania en Kenji zijn veel leuker. Lief en toch lekker bijdehand.

Steeds als ze de begravenis van Bompa laten zien (die wordt nog regelmatig herhaald), zit ik weer te snotteren. Ik vond Bompa zo’n lieve man!

Ik vind die kinderen echt grappig. Vooral als ze ruzie hebben haha :’)

Ik vind Fay zo’n schatje, vooral als ze ruzie heeft met Bruce haha

^ahh indd. fay is echt een schatje. :heart:

Ah nee ik vind niks speciaal aan hen en ik zie niet in waarom ze een eigen serie verdienen.

Ik kijk het eigenlijk heel soms, als ik me echt verveel.

chanelchique, ja maar als het geld waarom niet. en debby vind ik qua karakter ook te gek, en nicolas is ook mooi. en tuurlijk, sommige kinderen luisteren niet. jij zal vast ook niet altijd perfect hebben geluisterd naar je ouders (’: jij bent ook geen prinsesje hoor! maargoed, ik kijk dus elke avond haha, ik vind het geweldig :grinning:

chanelchique, ja maar als het geld waarom niet. en debby vind ik qua karakter ook te gek, en nicolas is ook mooi. en tuurlijk, sommige kinderen luisteren niet. jij zal vast ook niet altijd perfect hebben geluisterd naar je ouders (’: jij bent ook geen prinsesje hoor! maargoed, ik kijk dus elke avond haha, ik vind het geweldig :grinning:

vanavond weer! :grinning:

Ik vind het echt heel leuk om naar te kijken! Helaas is het nu afgelopen en krijg je al die herhalingen weer :frowning_face:

^ 19.45 toch?

Ik kijk elke avond, vind het heel leuk! Vooral die kindjes, nawhhhh :3