Dé perfecte!

Hoi meisjes,
ik zou het wel willen uitschreeuwen maar dat is nu op het ogenblik niet gepast.
In september ontmoette ik een man die echt ZO goed bij mij past.
Ik kon er super goed mee praten (wat ik bij niet veel mensen heb), vond hem aantrekkelijk enz. Echt ALLES had ie wat ik zocht.
Ik vrees alleen dat hij al bezet is en dat we een te groot leeftijdsverschil hebben en dat we elkaar niet meer zien.
Ik heb al superveel spijt gehad dat ik geen verder contact met hem heb gezocht. Want ik voelde op die moment wel dat het heel goed klikte maar dacht er niet verder bij na. Een beetje later besefte ik pas wat ik had laten schieten. Kom ik ooit nog wel zo’n man tegen vraag ik me dan af…
Nu probeer ik hem echt overal tegen te komen (haha, echt hopeloos :grinning:)

Hebben jullie dit ook al gehad?

Er zijn zoveel jongens, er zal vast wel eentje tussen zitten die je leuk vindt.
En ga niet denken dat het misschien ‘‘de ware’’ zou zijn, het zijn waarschijnlijk een beetje je hormonen (;

De perfecte persoon voor mij? Nee, nog niet helaas. Nou ben ik ook wel vreselijk kieskeurig wat dat betreft.

Me too, heel kieskeurig. Hoewel ik wel met een fantastische jongen heb gehad, waar ik gelukkig nog steeds bevriend mee ben.

Wel dat is het hem net.
Ik ben ook erg kieskeurig, maar dit was echt ‘wow’ :stuck_out_tongue:
Ja, ik denk nu ook niet dat ik nooit meer een goeie vent tegenkom, maar deze was zo op dit moment wel even overdonderend…

Ik ben ook kieskeurig, en ik heb hem gevonden,(klinkt alsof ik desperate opzoek was, was ik niet.) En het grappige is dat ik hem al 2 jaar kende en het me daarna pas realiseerde. :grimacing:

Ik ben ook super kieskeurig, maar dan ook echt.
En ik heb Mr Right al bijna 2 jaar (: Ik moest er wel ff wat voor doen, maar uiteindelijk zijn we nu super gelukkig.

Ooh, ik ben ook zo’n kieskeurige miep met dit soort dingen. En ik heb geluk, want ik heb een geweldige, leuke, lieve, knappe jongen gevonden en hij is m’n vriend, hij maakt me vet gelukkig! :grinning: Ik hoop dat 't nog lang mag duren… Maar ik dwaal weer eens af.

Heb je wel een nummer/e-mail of wat dan ook van die man? Of helemaal niets?
Natuurlijk weet je nooit of het de ware is, maar als je hem zo leuk vind, kan ja natuurlijk proberen veder contact te zoeken (als je daar gegevens voor hebt). Niet geschoten is altijd mis. En anders dan kom je wel een andere leuke, lieve jongen tegen die geschikt voor je is :slightly_smiling_face:

Nee dit heb ik nog nooit gehad haha:P

Ik heb dat ook gehad! Dat ik voor het eerst bij een jongen het gevoel had dat we écht goed bij elkaar pasten. Alleen helaas had hij toen een vriendin, maar dat is nu uit. We spreken elkaar nog af en toe, ik denk nog vaak aan hem alleen denk dat het niks wordt vanwege de afstand en ik ben te onzeker zelf initatief te nemen… (bang dat hij er niet op zit te wachten enz)
Weet dus niet hoe ik je probleem op moet lossen :stuck_out_tongue: wachten tot je hem toevallig tegenkomt, weet niet hoe groot die kans is? Zelf wacht ik daar ook nog op, maar ondertussen probeer ik hem te vergeten.

Ik heb precies hetzelfde gehad ! Alleen hij kwam uit Zwitserland en had 'm ontmoet op vakantie … Dus daar zat soweiso al geen toekomst in :frowning_face:

Is heel moeilijk om er nu iets mee te doen denk ik … Het is voor mij al anderhalf jaar geleden en nog moet ik wel es aan 'm denken (hoe knullig …)
Mss kan je achter zn gegeven komen, dan zou ik zeker contact met 'm opnemen ! Niet geschoten is altijd mis …

ja!
ik dacht dat ik na m’n ex nooit meer zo’n jongen zou vinden ( als we z’n rotstreek op het einde niet meetellen)
maar ik heb 'm dus wel gevonden :slightly_smiling_face:

Ik weet wel in welke gemeente hij woont enzo.
Maar ik kan toch moeilijk zijn nummer zoeken en gewoon bellen … Dat vind ik zo té direct.
Ik hoop hem inderdaad gewoon eens tegen te komen, maar die kans is ook wel heel klein …
Stiekem hoop ik op het beste, maar 'k probeer hem ook wel te vergeten…
En volgens mij als ik hem nu zou tegenkomen, zou ik helemaal van slag zijn :wink: Want dan zou ik mezelf echt verplichten om er contact mee te zoeken …
We’ll see …
Ik ben alleszins al blij dat er nog mannen op de wereld rondlopen die ik echt wel kan smaken :grinning:
Want na mijn ex was ik even aan het doemdenken … (Misschien is het dat juist. Dat die persoon gewoon alles heeft wat mijn ex niet had …)

En dingen als Hyves dan … ? Dat is een toegankelijke manier om contact te zoeken, zodner opdringerig te zijn !

Zo’n profielen heeft hij niet, helaas…