de perfecte rode lipstick

Hooii iedereen,

ik ga dit weekend naar een halloweenparty en ik wil verkleed als vampier.
weet iemand een goedkope donkerrode lipstick?

De Rimmel Apocalips in Big-Bang vind ik een hele mooie rode kleur.

Rimmel Kate Moss 107 (Kost iets van €9,95 meende ik)

Die is ook mooi, ja!

Rimmel lipsticks vind ik erg mooi! (weet niet hoe die heet meer…)
En ik heb er zelf een van NYC die ik wel prima vind. (is de enige rode lipstick in de collectie)
Ook zou ik even kijken bij Catrice die hebben fijne lipsticks, hebben vast wel een rode.

mac ruby woo, perfect matte, mn persoonlijke favoriet op mij
mac rebel, best paarsig maar super voor halloween!

oh ik lees nu goedkoop

Mac Ruby Woo, hij is dan niet echt goedkoop maar is echt één van de beste rode lipsticks die ik ken. Blijft super lang zitten en is een mooie rode kleur! Denk maar zo investeer in een goede lipstick ipv veel goedkope lipsticks kopen die niet lang blijven zitten

Oeps ik had niet goed gelezen, het was voor een halloweenfeest… Dus ik weet niet of je die lipstick ook nog na dat feest gaat dragen haha. Dan kan je idd beter een goedkope kopen

^Aanvullend op bovenstaande: Mac is natuurlijk altijd goed, tenzij je niet zo van de lipstick bent normaal gesproken. Dan zou ik gewoon voor een budget lipstick gaan.

ik ben nog maar 13, dus ik draag niet echt vaak een rode lipstick.
heb ook niet zo’n groot budget :’)

Ik heb eentje van de Hema. nr 18 volgens mij. Ik vind hem mooi. En hij kost maar 3,50 volgens mij.

^ Catrice, HEMA, NYC etc hebben goedkope lipsticks. Blijven misschien niet heel erg lang zitten, maar als het maar voor 1 avond is, zijn die wel oke. :slightly_smiling_face:

Catrice heeft er vast ook wel een in het assortiment zitten!

NYC Red Repture is een mooie rode kleur!

Die heb ik ook! Is erg mooi idd, maar dat is ook de enige rode lipstick die ik ooit heb gehad, haha

Bij de Hema heb je prima lipsticks voor een lage prijs!

Bij de hema,
van het merk catrice (kruidvat)
en van het merk essence (kruidvat)