de perfecte reiniging

ik weet dat hier duizenden topics over bestaan maar nergens vind ik een reiniging dat me aanspreekt…
Plaats hier je dagelijkse reiniging ( smorgens en savonds vermeldt het erbij ! ) vermeldt ook welk soort huid je hebt …
en post een fototje van jezelf ZONDER make up hoe je huid nu is !
zonder foto kan ook natuurlijk …
WIE DOET ER MEE?

PS :Ikzelf heb een gemengde huid maar bij de wangen normaal-droog ik zie precies droogtelijntjes op die plek weet iemand wat dit is??

2x in de week scrubben (gewoon met zo’n ganierspulgeval).
1x in de week een maskertje (speciale perzikmasker van apotheek gehaald).

's ochtends: 3 stappenplan van clinique en daarna een dagcreme van vichy.
's avonds: weer 't 3 stappenplan en een nachtcreme van cliniqe.

HAD een gemengde huid, nu een gewone.

Ik heb een vette huid met aanleg voor acné. En ik was elke ochtend en avond mijn gezicht eerst met water. Dan reinig ik mijn gezicht met het drie-stappenplan nummer 4 van Clinique. Na stap 2 doe ik ook nog een beetje wassen met water omdat stap 2 best agressief is. En ik doe eens in de twee/drie weken een aspirine masker. En 1 of 2 keer in de week met Clinique stappenplan stap 1 met een washandje mijn gezicht zacht scrubben.

's ochtends: 3 stappenplan anti-blemish van clinique
soms vervang ik stap 3 door clinique superdefense
soms anti-glimspul van clinique
's avonds: hetzelfde, zonder het laatste. Soms scrub ik 's avonds, en soms doe ik alleen stap 1 en daarna een masker van de Hema.

Ik heb een gemengde huid (wangen normaal, t-zone vet) met aanleg voor onzuiverheden.

ik dacht dat dat clinique best ‘sterk/gifitg’ kan het woord nu ff niet vinden, was? daarom gebruik ik het zelf namelijk niet, is een van jullie er als eens mee gestopt, of je dan terugval hebt ofzo of verergert wordt?
gebruik zelf een duur middeltje van de drogist xD (neoderma)

Ik gebruik Clinique reinigingsgel en Clinique dagcreme. Heb een gemengde huid.