De Perfecte Moisturizer

Hello ladies,

Ik ben op zoek naar een moisturizer.
Welke raden jullie mij nou echt aan?
& Waar ik deze dan kan vinden…

Alvast bedankt voor de reacties!

ging ik je zomaar quoten perongeluk, mja ben nou togh bezig.
ikk raad aan, de moisturizer van nivea,
hij cheap-ass maar zooo goed, zit in een tube, dus hygienisch, ik heb m niet bij de hand dus weet niet precies de naam, maar hijs dus wit, tube en dr staat in blauw op mousturizes, en dar soort dingen.
hij gellof ik 3,50.
xx

geeen idee! sorry, ben zelf ook opzoek.
dus up!

eentje van Clinique!
wel een beetje prijzig, maar dan heb je ook wat.
en de nivea aqua sensation is ook erg fijn.

wat is eigenlijk een moisturizer?

x’) ik weet het ook niet

http://www.misslipgloss.nl/moisturizer/

-

Inecto heeft een moisturizer. Geen idee of die goed is, want ik gebruik dat niet. Maar die andere producten van hun vind ik erg fijn, dus misschien dat het iets is xD

iedereen bedankt voor de tips!
ik ga gauw eens een kijkje nemen bij degene die genoemd zijn!

Ik weet niet waar ik het anders moet vragen dus doe ik het hier maar:
Wat vinden jullie van de moisturizer van de HEMA?

ik heb die gele van clinique :slightly_smiling_face: je kan 'm nu kopen & pink ribbon steunen.

Ja die heb ik! Hij is awesome… trekt snel in, is niet vet, en ruikt heerlijk! En bij V&D kun je Inecto soms drie dingen voor negen euro kopen. I love it soooo much Inecto. :grinning:

Ik heb er een van yes to carrots… dies ook heel fijn… hij ruikt echt suuuper lekker en je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken!

Ik zoek ook een nieuwe moisturizer! En een nieuwe cleanser etcetera haha. En liefst niet te duur en absoluut niet te vet want ik krijg vrij gauw puistjes.
Die van Dr. Van der Hoog dag&nachtcreme lijkt me misschien wel wat, maar ook die aquanogwat van nivea. Iemand aanraders? Ik zoek iets matterends, hydraterends en nietvets. xD En iets dat mijn rode kaken tegengaat.
En iets binnen mijn budget haha. xD

ik gebruik Eyeko 3 in 1 Cream :grinning:

eyeko 3 in 1, the same .
hij is goed, en hij geeft een mooie glow!

-