dé perfecte mascara?

Lancome - Virtuose
Of Lancome - Hypnose.

Trouwens, die blauwe van essence (weet de naam niet meer) maar hij is lichtblauw. Is een hele goede basis :slightly_smiling_face: En daarmee bedoel ik dat hij je wimpers erg goed scheidt en zwart maakt ^^

die elektrische van maybeline :grinning: maar die is duur en ik heb niet weinig mascara’s (2) om mee te vergelijken, dus heel betrouwbaar is het niet XD

Die is echt fijn ja!
Maar die van mij kostte maar E 5.50 hoor?

ik vind max factor max goed…

wil nog een betere…:Oik wil graag meer volume!

Die vond ik niet zo goed :grin:

Ik denk niet dat er een algemene ‘perfecte mascara’ is, aangezien dit voor ieder wimpertype (om het zo maar te zeggen, haha) en per persoon verschilt.

Maar dat terzijde, ik persoonlijk zweer bij Maybelline Define-a-lash, die groene, en Wonderlash mascara van Oriflame!

jep

art deco ultra black mascara, zeer onbekend merk (krijg je bij douglas) kost 12,50 iki gebruik hem nu 2 jaar… niet eens meer aan een andere mascara gedacht :stuck_out_tongue:

Dior Iconic Mascara - Er is me heel vaak gevraagd of ik op nepwimpers had, toen ik deze mascara droeg. Nu gebruik ik er eentje van Clinique, die wel ok is maar niet zo goed als de Iconic one.

(ik heb korte volumeloze wimpers)

tzal wel aan me wimpers liggen, maar bij mij is echt íedere mascara goed.

Lancome hypnose.
Dat is echt de beste die ik tot nu toe heb.
En sexy curves vind ik ook erg goed!

Volume Flash van Rimmel London [L]

gosh looooong lash mascara

doe anders de mascara en een plaatje van hoe je wimpers er daarvan uit zien ? (:

http://i45.tinypic.com/2m4ysmo.jpg

tadammm.

Hypnose

singulier van YvesSaintLaurent

maxfactor false lash mascara
Loreal Telescopic ofzo
Maybelline Define lash die paarse
Clinique High impact