de perfecte foundation

de titel zegt het eigenlijk al, wat is voor jullie de perfecte foundation & hoe ‘smeren’ jullie het op je gezicht (denk aan met een kwast, vingers etc.) ? Hebben jullie liever een foundation/dagcrème ineen of alleen een foundation?
Ik heb echt een goeie foundation nodig maar ik weet niet precies welke dus ik zou graag willen weten welke jullie aanraden. (:

X

Ik gebruik de infinite matt van catrice, 6 euro geloof ik.
Vind ik echt heel fijn (: ook nog best een lichte kleur, wat goed bij mij huid past, en de dekking is ook wel goed!
En breng gewoon met mijn vingers aan, gebruik ik eerst van die anti-bacteriële handgel haha (op me vingers dan he), en dan breng ik mn dagcrème aan & dan foundation.

Eerste wat ik ook dacht! Maar goed ik gebruik Maybelline liquid foundation

ik gebruik de bourjois flowerperfection met garnier bb cream, maar catrice photofinish is ook fijn. ik gebruik een stippling brush van elf, superfijn! ik ga binnenkort de beautyblender kopen! x

^ ik gebruik ook bourjois flowerperfection, en die is echt super. ik breng het aan met een stippling brush. werkt perfect!

Welk merk is het beste voor een korrelige/droge en bleke huid?

MAC ik gebruik Mac een erg fijne foundation en ook dekkend.

MAC ik gebruik Mac een erg fijne foundation en ook dekkend.

Op dit moment gebruik ik de Bourjois Flower Perfection. En ik ben er echt dol op. Ik breng het op mijn gezicht aan met een bufferkwast/stippling brush, daardoor krijg je een veel dekkender, egaler en natuurlijker effect dan als je het aanbrengt met je vingers of met een spons.