de perfecte foundation

hee meiden,

ik zoek al een tijdje de perfecte foundation. mijn foundation die word heel raar op mijn huid, en is best wel vies. weten jullie iets?

xx

Ik ben zelf heel tevreden met Superbalanced van Clinique. Laat je eens adviseren bij Ici Paris XL.

Ja, ga naar Ici Paris, Douglas etc. Daar weten ze wat goed is voor jouw huid! en foundation kan gaan vlekken als je huid droog is en dat kan komen als je geen dagcreme draagt.

Wat ik zou aanraden is om te kijken wat voor huidtype je hebt. Droog,vet of gecombineerd. Daarnaast is het belangrijk om te kijken of je gezicht een gele of roze ondertonen heeft.
Wil je de foundation licht,medium of volledig dekkend? Allemaal persoonlijke voorkeuren wat maakt dat er geen perfecte foundation bestaat. Iedereen wil weer wat anders.
Goede foundations zijn vaak wel aan de prijzige kant. Ik zou eens naar de douglas gaan en vragen of ze je daar persoonlijk advies kunnen geven. MAC foundations lees ik goede verhalen over( wel wat prijzig)
Succes!

Misschien is een BB cream een beter idee? Ziet er natuurlijker uit en is verzorgend voor de huid

Ik zou ipv een foundation voor een BB Cream gaan. Zelfs heb ik de nieuwste versie van Garnier en ben er zo tevreden mee!
Hij zorgt voor een egale kleur en verzorgt je huid ook nog.

Ik lees ook even mee. Ik gebruik er nu een van bourjois (ofzoiets) van Douglas, maar ik merk dat als ik 'm over mijn acne smeer dat die er heel ‘viezig’ uitziet.

Die wake me up van Rimmel lijkt me wel wat.

Dat inderdaad! Foundation vind ik de zomer wel mooi af en toe voor een feestje ofzo als mijn huid al wat bruiner is. Maar in de winter draag ik geen foundation want dat slaat oranje uit, dus ik gebruik nu bb cream en dat werkt perfect!

Ja, dat heb ik ook! Het gaat er heel erg raar uitzien ja,

Ik gebruik nu Maxfactor face infinity alll day flawless 3 in 1 foundation.
Dat is een primer, concealer en foundation is 1 en er zit een spf in. Ik vind hem erg goed!

ik gebruik ook de bb cream van garnier, volgensmij nog de oude (:face_with_raised_eyebrow:) maar ben dr wel tevreden over verder (:

Ik heb net een review gelezen over Mac pro long wear foundation, die ziet er goed uit!

Wel een beetje prijzig, 33 euro.

Bourjois is echt fantastisch! de healthy mix versie, of de 10 hours sleep (geloof ik)

Ik heb ook MAC gebruikt, Estee lauder, en nog alle goedkopere merken zoals rimmel, loreal en catrice maar dit is toch echt de beste!

En als je een budget foundation wilt kopen raad ik catrice photofinish aan

Ik raad BB cream van garnier wel echt aan. Ik gebruikte eerst altijd foundation en mijn zus zei altijd dat ik een make-up hoofd had en nu ik bb cream gebruik vind ze het precies goed, dus haha.

De Bourjois 123 Perfect Foundation werkt bij mij erg goed!
Volgens mij koop je best meteen een foundation van een duurder merk, die zijn meestal het beste. :wink:

bij mij is die juist veel lichter dan verwacht haha !

maar even o.t: laten adviseren en neem verschillende foundaition’s in potje mee naar huis , kan bij de douglas als het goed is. dan kun je het thuis uittesten en ook buiten in verschillend licht zien.

Ik gebruik zelf Lancôme teint miracle in kleur 02, maar ik heb wel een hele gave huid. Ik vind hem persoonlijk heel fijn en hij dekt natuurlijk. Misschien dat je er toch iets aan hebt.

Clinique, even better :slightly_smiling_face:

Ik had ooit foundation van Max Factor gekocht helaas was het toch de verkeerde kleur, omdat het in de licht van de winkel wel de juiste kleur leek, maar toen ik het thuis opdeed toch niet de juiste kleur bleek te zijn. Dus wat je zeker moet doen is om in verschillende lichten te kijken. Erg dom van me dat ik dat toen niet had gedaan, maarja je leert van je fouten.

Photofinish van Catrice :slightly_smiling_face: